Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13570 13571 13572 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gud vad jag är trött!

25 aug, 2013 08:50

Borttagen

Avatar


Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^

25 aug, 2013 08:57

Borttagen

Avatar


Detta är första gången någonsin som mamma sagt något fint om mitt hår. Oftast säger hon typ "borsta håret sanna. usch, du borde klippa dig." Men nu sa hon att jag har "fint ljust hår" o.o

25 aug, 2013 10:07

Borttagen

Avatar

+1


1 år med min pojkvän idag. HUR GICK DET ENS TILL?!
(jag är en person som man knappt står ut med länge, och jag står inte ut med andra så värst länge heller, så detta är ett mysterium)

25 aug, 2013 10:08

anileve
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
1 år med min pojkvän idag. HUR GICK DET ENS TILL?!
(jag är en person som man knappt står ut med länge, och jag står inte ut med andra så värst länge heller, så detta är ett mysterium)


Grattis!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-gD5WPSFSTcQ%2FTl7hwzNObxI%2FAAAAAAAAAG8%2FSgunNPoZuq4%2Fs1600%2Ftumblr_lboxp0rG461qb0zfoo1_500.gif

25 aug, 2013 10:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^

Göteborg?^^

25 aug, 2013 10:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^

Göteborg?^^
Va. I Luleå?

25 aug, 2013 10:19

Solkatten
Elev

Avatar


På onsdag får vi våra datorer. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 aug, 2013 10:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^

Göteborg?^^
Va. I Luleå?

Skeppet heter Göteborg
Om du menar det stora som även Kronprinsessan åkte i?

25 aug, 2013 10:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^

Göteborg?^^
Va. I Luleå?

Skeppet heter Göteborg
Om du menar det stora som även Kronprinsessan åkte i?
Nej, det heter det inte? Det var något annat....

25 aug, 2013 10:26

1 2 3 ... 13570 13571 13572 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.