@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Well, lyckades översätta detta
"Tack så hemskt mycket, poliser. Det uppskattas." sen kan jag inte mer, haha :3 Hai 24 aug, 2013 23:40 |
|
Nordanhym
Elev |
24 aug, 2013 23:46 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av baramin: Tittar på franska hjärntvättsbarnprogram i hopp om att få upp min franska. Är livrädd att jag ska vara sämst i min franskgrupp så vad gör man inte liksom. (exempel på vad jag plågar mig igenom i spoilern haha) Spoiler: Tryck här för att visa! L'ÂNE TROTRO, L'ÂNE TROTRO! vafan... jag är beroende. har typ set 10 avsnitt xD
24 aug, 2013 23:50 |
|
Borttagen
|
I miss you ChoChang! Please come back!
24 aug, 2013 23:52 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Elma00: HAHA FÖRLÅT men visst fastnar man?! Gaaalet, kan inte tänka klart längre. Skrivet av baramin: Tittar på franska hjärntvättsbarnprogram i hopp om att få upp min franska. Är livrädd att jag ska vara sämst i min franskgrupp så vad gör man inte liksom. (exempel på vad jag plågar mig igenom i spoilern haha) Spoiler: Tryck här för att visa! L'ÂNE TROTRO, L'ÂNE TROTRO! vafan... jag är beroende. har typ set 10 avsnitt xD she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 aug, 2013 23:54 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Elma00: HAHA FÖRLÅT men visst fastnar man?! Gaaalet, kan inte tänka klart längre. Skrivet av baramin: Tittar på franska hjärntvättsbarnprogram i hopp om att få upp min franska. Är livrädd att jag ska vara sämst i min franskgrupp så vad gör man inte liksom. (exempel på vad jag plågar mig igenom i spoilern haha) Spoiler: Tryck här för att visa! L'ÂNE TROTRO, L'ÂNE TROTRO! vafan... jag är beroende. har typ set 10 avsnitt xD haha det är okej xD fast jag fattade inget xD
24 aug, 2013 23:58 |
|
Solkatten
Elev |
Hur ändrar man färg på sin "sidebar" på twitter? Anyone please?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 aug, 2013 00:10 |
|
Hedwig96
Elev |
jag har så tråkigt, borde kanske gå o sova... men jag orkar inte!
25 aug, 2013 00:14 |
|
baramin
Elev |
Nej godnatt nu får det räcka. Lämnar er med vetskapen att jag är avundsjuk på alla som passar i sina smilgropar. Själv får mina mig att se ut som en giant baby with boobs. Ta hand om er.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 aug, 2013 00:19 |
|
Elma00
Elev |
25 aug, 2013 00:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen