@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
har nu raderat lite bilder från datorn :3
Hai 24 aug, 2013 22:28 |
|
Hedwig96
Elev |
känslan när man är ensam hemma och hör en nyckel sättas i nyckel hålet 20 före 12 på natten!
24 aug, 2013 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Ska till Liseberg nästa söndag (om det inte regnar).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 aug, 2013 22:42 |
|
Siriusis
Elev |
Fangirls...fangirls överallt! KJJGJ kan dom inte bara hålla tyst?! Jag kan förstå, möter man sin idol så blir man glad men man behöver inte göra andra personer döva för det -.-
Hai 24 aug, 2013 22:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag vill ha en låt om hämnd..
Någon som har något att rekomendera? Hej 24 aug, 2013 22:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Skypar med leumas vän och vi kollar på MLP =D
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 aug, 2013 22:49 |
|
LolFeelings
Elev |
24 aug, 2013 22:51 |
|
Nordanhym
Elev |
Revenge of the Innocent -- Foggy Mountain Rockers Revenge -- Mindless Self Indulgence I'm not okay - I promise -- My Chemical Romans Finns massor fler ![]()
24 aug, 2013 22:54 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Du kan ju alltid använda Justin Biebers låtar för hämnd. Inge JB. Nej. Inga ungdomsidoler or anything like that. Nordanhym Alla passar perfekt!! Hej 24 aug, 2013 22:55 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen