@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 aug, 2013 22:01 |
|
Verro_Luna
Elev |
24 aug, 2013 22:01 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av stellaa: Finkläder är icke bekvämt ;3 Beror på, alla tycker olika, jag till exempel tycker de tär sjukt bekväm att ha en korsett med metalremar i och ha den riktigt hårt snörad, samt att jag tycker det är bekvämare att gå i 12 cm klackskor än att gå i typ, löparskor Vad hade du på dig? ![]()
24 aug, 2013 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, den ser mysig ut. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 aug, 2013 22:03 |
|
baramin
Elev |
Kombinationen av att så himla många i min nya klass har ascoola ovanliga namn och att jag är skum leder till att jag sitter och söker på ungefär allihopa i mugglissöket utifall att de skulle finnas här haha åhh
Solkatten visst gör den! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 aug, 2013 22:05 |
|
Verro_Luna
Elev |
24 aug, 2013 22:07 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av stellaa: Finkläder är icke bekvämt ;3 Beror på, alla tycker olika, jag till exempel tycker de tär sjukt bekväm att ha en korsett med metalremar i och ha den riktigt hårt snörad, samt att jag tycker det är bekvämare att gå i 12 cm klackskor än att gå i typ, löparskor Vad hade du på dig? Åh gudars, ja nog tycker vi olika alltid o_O En typ tight klänning hahaha ![]() 24 aug, 2013 22:10 |
|
Hedwig96
Elev |
UGGLA NÅGON???
24 aug, 2013 22:16 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av stellaa: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av stellaa: Finkläder är icke bekvämt ;3 Beror på, alla tycker olika, jag till exempel tycker de tär sjukt bekväm att ha en korsett med metalremar i och ha den riktigt hårt snörad, samt att jag tycker det är bekvämare att gå i 12 cm klackskor än att gå i typ, löparskor Vad hade du på dig? Åh gudars, ja nog tycker vi olika alltid o_O En typ tight klänning hahaha Fast jag gillar inte tighta klänningar, tycker att de bara glider upp och "korvar" och "veckar" sig hela tiden xd så håller med dig ![]()
24 aug, 2013 22:17 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 aug, 2013 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen