@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: why did you do this to me kommer säkert sitta uppe hela natten och spela nu uhuh and me! Why?! Nu har jag också börjat med det. Kommer sitta uppe i timmar och spela det tror jag. Kanske. Samma här xD Beroende framkallande! Verkligen! Fast ni måste ju ändå erkänna att det är kul. Sådär tycker jag nog att det är, men jag kan inte sluta hur många kakor i sekunden har ni? ^.^ 5,624.18 Okej! Har just nu 22,103.6 24 aug, 2013 21:17 |
|
Hedwig96
Elev |
jag är ensam hemma, har tråkigt. Någon som vill uggla?
24 aug, 2013 21:20 |
|
Verro_Luna
Elev |
Alltså. Ni kan värkligen inte gissa vad jag just gjorde. Men jag ska förklara.
När klockan var halv 10 cyklade jag 500 m. Vände om , och tog in på en mini väg där jag ställde cyckeln och gick ut på en vete-åker. När jag gått tre steg ut på åkern började jag springa. Jag bara sprang. Det var så himla skönt. Jag sprang, sprang och sprang! När jag stannade stod jag i dimma och tittade ut över en vit fullmåne till vänster om mig och till höger en rosa-orangehimmel. Ni förstå inte hur vackert det var! Inte mina bilder
24 aug, 2013 21:22 |
|
baramin
Elev |
ETT ANTAL GREJER BARA 1) jag har lärt mig göra goda mikrobrownies och kommer officiellt att leva på dem tills december 2) ska samlas i ett klassrum jag inte vet var det ligger på måndag och har ingens nummer så jag fråga om vi ska leta tillsammans utan måste alltså irra runt ensam igen 3) jag behöver klippa mig 4) vill mest bara sova
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 aug, 2013 21:31 |
|
Borttagen
|
Trött :C
24 aug, 2013 21:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag behöver låtar med starka känslor, helst lite av allt!
Hej 24 aug, 2013 21:50 |
|
stellaa
Elev |
24 aug, 2013 21:53 |
|
Nordanhym
Elev |
24 aug, 2013 21:55 |
|
Siriusis
Elev |
encyclopediadramatica.se försöker seriöst få folk att tro att pewdiepie är Hitler nr två. Gillar ni inte han så kan ni bara lägga era huvud i toan och spola er själva istället för att klaga -.-
Hai 24 aug, 2013 21:55 |
|
stellaa
Elev |
24 aug, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen