@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: seriöst. orkar inte sitta och skriva massa finska verb (i fyra former Engelska läxor, älskar Engelska! Det enda jag saknar från skolan är Engelskan och Bild jag älskar engelska, liksom själva språket, men i skolan är det bara tråkigt haha :3 det kanske är för att jag finner det otroligt lätt... Engelska är sjukt enkelt, älskar det. När jag gick i skolan så sa alla min lärare alltid: "Minst antal sidor är 2 och Frida, du får inte skriva mer än tio." xD haha Jag har en tendens att skriva väldigt mycket hahah ![]()
24 aug, 2013 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: seriöst. orkar inte sitta och skriva massa finska verb (i fyra former Engelska läxor, älskar Engelska! Det enda jag saknar från skolan är Engelskan och Bild jag älskar engelska, liksom själva språket, men i skolan är det bara tråkigt haha :3 det kanske är för att jag finner det otroligt lätt... Engelska är sjukt enkelt, älskar det. När jag gick i skolan så sa alla min lärare alltid: "Minst antal sidor är 2 och Frida, du får inte skriva mer än tio." xD haha Jag har en tendens att skriva väldigt mycket hahah ahahah xD 24 aug, 2013 17:21 |
|
Nordanhym
Elev |
Gå gärna in på min HP blogg och läs min dagbok, om mina studier eller någon av mina fanfictions!
Klicka här! ![]()
24 aug, 2013 17:24 |
|
Verro_Luna
Elev |
Hör och häpnar! Jag var ut och sprang just!
500 m. Om ens det. Men so what! jag sprang ju ändå! Feel proud.
24 aug, 2013 17:27 |
|
Siriusis
Elev |
en fråga; hur kan man bli så inspirerad av en låt? Jag menar, jag ville inte skriva klart ett kapitel innan för jag hade inget att skriva om men nu har jag hundratals idéer i mitt huvud
Hai 24 aug, 2013 17:27 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Siriusis: en fråga; hur kan man bli så inspirerad av en låt? Jag menar, jag ville inte skriva klart ett kapitel innan för jag hade inget att skriva om men nu har jag hundratals idéer i mitt huvud Jag har också sådana låtar som inspirerar mig sjukt mycket, men vet inte exakt vad det beror på. Kan vara att man känner sig peppad och glad av viss musik och viss musik ger en sjukt mycket energi ![]()
24 aug, 2013 17:29 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Siriusis: en fråga; hur kan man bli så inspirerad av en låt? Jag menar, jag ville inte skriva klart ett kapitel innan för jag hade inget att skriva om men nu har jag hundratals idéer i mitt huvud Jag har också sådana låtar som inspirerar mig sjukt mycket, men vet inte exakt vad det beror på. Kan vara att man känner sig peppad och glad av viss musik och viss musik ger en sjukt mycket energi Tippar lite på att musiken väcker olika känslor ^^ Hai 24 aug, 2013 17:31 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Siriusis: en fråga; hur kan man bli så inspirerad av en låt? Jag menar, jag ville inte skriva klart ett kapitel innan för jag hade inget att skriva om men nu har jag hundratals idéer i mitt huvud Jag har också sådana låtar som inspirerar mig sjukt mycket, men vet inte exakt vad det beror på. Kan vara att man känner sig peppad och glad av viss musik och viss musik ger en sjukt mycket energi Tippar lite på att musiken väcker olika känslor ^^ Kan vara det med ja ^^ ![]()
24 aug, 2013 17:33 |
|
Verro_Luna
Elev |
24 aug, 2013 17:41 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 24 aug, 2013 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen