Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
J-star Black Alltså finis ♥ Älskar den fanficen! Du är en jättebra översättare och MÅSTE skriva mer snart!!
31 aug, 2012 20:13 |
|
amanda1104
Elev |
Du ska inte tacka oss... Vi ska tacka DIG för den underbara berättelsen♥♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 aug, 2012 20:13 |
|
Miss Black
Elev |
31 aug, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Håller med ett flertal personer ovanför mig, det är inte du som ska tacka, vi ska tacka dig, för en fantastisk fic :3
31 aug, 2012 20:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Faja för att du är en fantastisk läsare ♥
Tonks_xD awesome sötis ♥ AlvaRawenclaw för att du är awesome och jag älskar dig ♥
31 aug, 2012 20:37 |
|
Hermia
Elev |
J-star Black, tack men jag måste hålla med ett flertal över mig, det är vi som ska tacka dig ♥
Once a MADling, always a MADling 31 aug, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Faja för att du är en fantastisk läsare ♥ Tonks_xD awesome sötis ♥ AlvaRawenclaw för att du är awesome och jag älskar dig ♥ Och du är en fantastisk författare :3 ♥ 31 aug, 2012 20:38 |
|
blueberrydreams
Elev |
Åh!!! ^^
dinisaurie.blogg.se 31 aug, 2012 20:38 |
|
LunaLovegood1
Elev |
31 aug, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
31 aug, 2012 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen