GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Ponnylover: Neeej Jaaaa...jag meed! och så är det typiskt att jag ska vara på jumpan halv nio...DX HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 19 feb, 2013 19:23 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha sportlov nuu! Jag har det nästa vecka Aha Har precis haft sportlov
19 feb, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha sportlov nuu! Jag har det nästa vecka Aha Har precis haft sportlov Läängtar till mitt! 19 feb, 2013 19:24 |
|
Lily Brown
Elev |
19 feb, 2013 19:27 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ Nej usch vad jobbigt XD Testa ctrl + alt + någon av pilarna (tills det blir rätt) c: Det gick iaf att vända på min skärm så. Blev lite rädd när jag testade, när hela skärmen vände på sig, men det gick att vända tillbaka som tur var cx *Pjuf* ![]()
19 feb, 2013 19:28 |
|
Auld
Elev |
Gryffindor: G står för Ganska utjatat
Slytherin: S står för STÖN Ravenclaw: R står för Riktiga bokmalar Hufflepuff: H står för HUFFLEPUFF ÄGER! RAVENCLAW SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 19 feb, 2013 19:29 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha sportlov nuu! Jag har det nästa vecka Aha Har precis haft sportlov Läängtar till mitt! Det förstår jag
19 feb, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Auld: Gryffindor: G står för Ganska utjatat Slytherin: S står för STÖN Ravenclaw: R står för Riktiga bokmalar Hufflepuff: H står för HUFFLEPUFF ÄGER! RAVENCLAW SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taskigt, de är väl oxå bra ju! 19 feb, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Auld: Gryffindor: G står för Ganska utjatat Slytherin: S står för STÖN Ravenclaw: R står för Riktiga bokmalar Hufflepuff: H står för HUFFLEPUFF ÄGER! RAVENCLAW SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sådär säger man inte. Inget elevhem suger. 19 feb, 2013 19:35 |
|
Miss_F
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ Nej usch vad jobbigt XD Testa ctrl + alt + någon av pilarna (tills det blir rätt) c: Det gick iaf att vända på min skärm så. Blev lite rädd när jag testade, när hela skärmen vände på sig, men det gick att vända tillbaka som tur var cx *Pjuf* Så gjorde jag också
19 feb, 2013 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen