@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Var på Friends med min kompis och vi stod längst fram, och YOHIO satte sig på kanten precis framför oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och sedan när han signerade, precis när han skulle gå vände han sig om, såg på MIG, log mot MIG och signerade MITT papper!!!!!!!!!!!!!!!! Och på slutet kastade han sin solros ut i publiken och JAG fick den, men alla i närheten drog omkull mig, sparkade på mig, och rev mig så jag släppte den Edit: jag vet att jag postat det här i två andra trådar, förlåt, men jag kunde inte låta bli...! 24 aug, 2013 16:36 |
|
Siriusis
Elev |
Vem.I.Helvete.låter.sin.femåriga.son.titta.på.pewdiepie.när.han.spelar.amnesia?!
Hai 24 aug, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 16:39 |
|
Nordanhym
Elev |
24 aug, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
seriöst.
orkar inte sitta och skriva massa finska verb (i fyra former 24 aug, 2013 16:46 |
|
Godrica
Elev |
Åh, vill skriva på min fanfiction... Men har inga idéer. Well, antar att det blir från Snape.
Shaana 24 aug, 2013 16:47 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: seriöst. orkar inte sitta och skriva massa finska verb (i fyra former Engelska läxor, älskar Engelska! Det enda jag saknar från skolan är Engelskan och Bild ![]()
24 aug, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: seriöst. orkar inte sitta och skriva massa finska verb (i fyra former Engelska läxor, älskar Engelska! Det enda jag saknar från skolan är Engelskan och Bild jag älskar engelska, liksom själva språket, men i skolan är det bara tråkigt haha :3 det kanske är för att jag finner det otroligt lätt... 24 aug, 2013 16:50 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
24 aug, 2013 16:55 |
|
Godrica
Elev |
Jag tänker alltid att Fröken Operfekt är prefekt. Don't ask me why...
24 aug, 2013 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen