@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
24 aug, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
Nu har pappa åkt och det känns... sådär. Lär inte träffa honom på ett år igen.
Kan jag bara få en kram? 24 aug, 2013 16:12 |
|
Borttagen
|
Pappa tog min mobil och nu smäller han i dörrarna (Y)
24 aug, 2013 16:14 |
|
Solkatten
Elev |
Vet inte hur jag ska få tillbaka skrivlusten igen. Den har vart borta hela sommaren.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 aug, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 16:18 |
|
tyri
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja, allt är väl okej... är bara trött och stressad och tillbringar min tid med att läsa artiklar och blogginlägg som är rasistiska och diskriminerande mot kvinnor vilket bara gör mig ännu argare. sen har jag en hög med läxor ogjorda och mitt huvud känns bara... tungt. jag ska nog ta och sova och hoppa satt det känns bättre sen ♥ Okej... Jag förstår precis hur du känner/kände di. Jag hoppas allt är ok nu. Kram
24 aug, 2013 16:23 |
|
Elma00
Elev |
24 aug, 2013 16:23 |
|
tyri
Elev |
24 aug, 2013 16:34 |
|
Nordanhym
Elev |
24 aug, 2013 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen