@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Ginny00: Vill se 1Dfilmen men vågar inte riktigt pga är ingen superdirectioner direkt, och alla kommer bli arga på mig. Vem kommer bli arg? O_O Alltså, jag vet att det inte händer något särskilt, men jag kommer typ känna mig som en inkräktare bara för att jag inte är en directioner. 24 aug, 2013 14:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Ginny00: Vill se 1Dfilmen men vågar inte riktigt pga är ingen superdirectioner direkt, och alla kommer bli arga på mig. Vem kommer bli arg? O_O Alltså, jag vet att det inte händer något särskilt, men jag kommer typ känna mig som en inkräktare bara för att jag inte är en directioner. De bestämmer väl inte vad du ska se på ? 24 aug, 2013 14:03 |
|
Borttagen
|
Mina ögon rinner
24 aug, 2013 14:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Mina händer stinker bensin>.<
Det är svårt att tanka med en full dunk genom en tratt. Hej 24 aug, 2013 14:12 |
|
Borttagen
|
hade tänkt fara ut men det är varmt och soligt ute så där rök den idéen.
förslag på inomhusmotion? 24 aug, 2013 14:33 |
|
IamAK
Elev |
anileve, Molly Evans - tackar!
24 aug, 2013 14:58 |
|
Nordanhym
Elev |
Det är mycket på gång just nu xD
Håller på med min nyaste Harry Potter ff, skriver på min "uppföljare" till min första roman, skriver på en helt ny roman samt bollar massor av idéer om ännu fler böcker. Har arbetat fram en ganska konkret idé om en ny roman redan så vill sätta igång med den. Men måste först göra klart allt som jag har på gång just nu innan jag kan börja på ännu en roman xD ![]()
24 aug, 2013 15:01 |
|
stellaa
Elev |
24 aug, 2013 15:10 |
|
Ginny00
Elev |
24 aug, 2013 15:24 |
|
Borttagen
|
såå trots det varma och soliga och hemska vädret gick jag ut på 40 minuters powerwalk. urgh, hoppas verkligen vi simmar ikväll som planerat för DET ÄR ALLDELES FÖR VARMT uhuh
24 aug, 2013 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen