@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Hej alla som orkar lyssna på mig.
Vad händer idag då? 24 aug, 2013 08:27 |
|
Ariana Potter
Elev |
24 aug, 2013 08:28 |
|
Godrica
Elev |
24 aug, 2013 08:29 |
|
Ariana Potter
Elev |
Typ 24 pers, i mitt hus!! Och alla vuxna som pratar blir det ett ganska högljutt hus
24 aug, 2013 08:31 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Ariana Potter: Typ 24 pers, i mitt hus!! Och alla vuxna som pratar blir det ett ganska högljutt hus klockan halv 9 på morgonen?
24 aug, 2013 08:38 |
|
Borttagen
|
Måste cykla med mamma och Jakob till Hertsön... Jag vill inte! Vafan, jag går minst 7 km varje dag på måndag-fredag, och hon tycker att det är för lite??? SNÄLLA
24 aug, 2013 10:02 |
|
Verro_Luna
Elev |
Igår.
Igår var den bästa dagen på hela veckan. 1. Det var fredag. 2. Takstolarna till vårt nya hus kom 3. Vi hade bildkonst 4. På kvällen spelade jag och min syster shack, ett parit varade ca. 120 min. Hon vann, vi var i sockerfyllan och skrattade så det hördes till stan. Jag fick så himla ont i magen igår av skratt xD
24 aug, 2013 10:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Igår. Igår var den bästa dagen på hela veckan. 1. Det var fredag. 2. Takstolarna till vårt nya hus kom 3. Vi hade bildkonst 4. På kvällen spelade jag och min syster shack, ett parit varade ca. 120 min. Hon vann, vi var i sockerfyllan och skrattade så det hördes till stan. Jag fick så himla ont i magen igår av skratt xD wait. takstolar? 0.0 24 aug, 2013 10:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 aug, 2013 10:46 |
|
cikki
Elev |
Hm... Är det okej att bli sur på sin syster om hon vägrar att låta mig få tillbaka min dator hon lånat? XD
24 aug, 2013 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen