Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
31 aug, 2012 18:41 |
|
Ida S
Lärare |
Stort tack till er som nämnt mig, vad goa ni är ♥ Puss!
"we live together, and harry does all the cooking." 31 aug, 2012 18:48 |
|
J-star Black
Elev |
Alla som är med på den här tacklistan, är världens underbaraste läsare! Varje gång jag ser att någon har kommenterat fanfictionen pregnant at seventeen, blir jag jätteglad och ser typ ut så här
![]() Jag får lite dåligt samvete när jag tänker på att jag inte riktigt visar min uppskattning. Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för mig och vilket stöd ni ger Det här: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() är till: Ellie Lovegood Draconifors MissWentz luna01 Elma00 Emma Granger Knizzlare Hermia Cindy Sara Malfoy Ginny00 erica potter Victoire Weasly Martha LoonyMe amanda1104 Lisen563 Lily Evans Amaryllis Seaker harrypotterr liiiinneaa Dragon_99 mican00 svamp Miss Black Annispop prisonerofazkaban tjejigadia GinnyForever allealicia pansyparkinson♥ Magda me. EpicFaiil onlyoliviaa AndromedaBlack Miss_Green sofie" blueberrydreams Goizan Bombarda isaangel bellaptrsson melindaa Mintskus thalia Ormtunga 96hpevanescence MissLollo Mikaela120 Dramione99 Kattninen m.potter Ginny4ever missdumbledore accioaqua LucyMalfoy Ginny Weasley 01 bullen289 Mimmi02 faja haren! Bibo99 The-little-Gryff Safrina AlvaRawenclaw ![]() ![]()
31 aug, 2012 20:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-31 kl. 20:35
|
|
Ginny00
Elev |
31 aug, 2012 20:11 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Ginny00: J-star Black: Men jag läser ju inte längre så jag kan inte riktigt ta på mig äran Sant, men du var en av de som fick mig att fortsätta storyn från början ![]() ![]()
31 aug, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Tack så mkt
31 aug, 2012 20:12 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Ginny00: J-star Black: Men jag läser ju inte längre så jag kan inte riktigt ta på mig äran Sant, men du var en av de som fick mig att fortsätta storyn från början Oh :' 31 aug, 2012 20:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
31 aug, 2012 20:12 |
|
Miss_Green
Elev |
J-star Black: Det är ju VI som ska ge en stor komplimang till DIG eftersom du skriver/översätter en sån bra FF!
;; ![]()
31 aug, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
J-star Black: aww du är underbar♥
31 aug, 2012 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen