GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ Nej inte jag iallafall 19 feb, 2013 16:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha måste se väldigt komiskt ut HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ 19 feb, 2013 18:35 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ Miss_F har visat mig nån gång, fråga henne!
19 feb, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Vgn?
19 feb, 2013 18:42 |
|
Ponnylover
Elev |
19 feb, 2013 19:06 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Sitter vid datan (nehe?!), och så har jag precis lackat naglarna
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 19 feb, 2013 19:11 |
|
Ponnylover
Elev |
19 feb, 2013 19:12 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 19 feb, 2013 19:19 |
|
Ponnylover
Elev |
Neeej
19 feb, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha sportlov nuu! Jag har det nästa vecka
19 feb, 2013 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen