@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
23 aug, 2013 19:24 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
alltå titta på lindsay lohan genom åren..
2004 2005 2006 2007 2008 2009VARFÖR FÖRSTÖRDE HON SIG SJÄLV SHE WAS SO PRETTY
23 aug, 2013 19:25 |
|
LauraTree
Elev |
iih på min skola har de en Harry Potter-klubb och de har satt upp lappar på hela skolan där det står "Accio Potterheads" och det bästa är att det är jättemånga i min klass som ska gå
23 aug, 2013 19:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Elma00: Jag med Jag överlevde första skolveckan? kom precis på det xD och jag verkar fortfarande ha energi att skriva en dramione-oneshot! jag verkar ha kvar energi att inte göra någonting förutom att lyssna på musik jag blir pigg så fort jag gör något, haha. xD Så jag står upp(mycket skönare än att sitta ner!! Jag är alltid mer fokuserad på arbete när jag står upp) vid datorn och skriver. ^-^ 23 aug, 2013 19:28 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Elma00: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Elma00: Jag med Jag överlevde första skolveckan? kom precis på det xD och jag verkar fortfarande ha energi att skriva en dramione-oneshot! jag verkar ha kvar energi att inte göra någonting förutom att lyssna på musik jag blir pigg så fort jag gör något, haha. xD Så jag står upp(mycket skönare än att sitta ner!! Jag är alltid mer fokuserad på arbete när jag står upp) vid datorn och skriver. ^-^ haha jag sitter i soffan eftersom att jag har ont i ryggen eftersom att jag har ont i ryggen. Vill skriva någonting men har lite svårt att skriva och läsa just nu när min läsglassögon är för svaga eller något
23 aug, 2013 19:31 |
|
joel9324
Elev |
23 aug, 2013 19:33 |
|
Ginny00
Elev |
Har skrivit en oneshot på 1329 ord!
Kanske inte låter som speciellt mycket, men för någon som ofta har svårt att få inspiration så är det riktigt bra 23 aug, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Har skrivit en oneshot på 1329 ord! Kanske inte låter som speciellt mycket, men för någon som ofta har svårt att få inspiration så är det riktigt bra Alltså hur orkar du? Jag älskar att skriva, men får aldrig tillräckligt mycket motivation för att göra det, och de få gånger jag bestämmer mig för att faktiskt skriva så blir det bara några rader 23 aug, 2013 19:47 |
|
Siriusis
Elev |
23 aug, 2013 19:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-23 kl. 19:57
|
|
Elma00
Elev |
ALLTSÅ AARRRGH FATTAR NI HUR ARG JAG ÄR ÖVER ATT JAG FÖDDES 2000?
Jag vill vara född på 70 talet typ att jag kunnde vara 13 under 80-talet. Fattar ni hur mycket snyggare alla var då? Alla är så fulla nu typ Spoiler: Tryck här för att visa!
23 aug, 2013 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen