@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Solkatten: Mitt schema för idag: Lektion, tre timmars håltimmar, lektion. That's it. Åh, så har jag med. På måndagar har jag 30 minuters flum, 3 timmar "håltimma" och slutligen en lektion på en timme. Samma sak på onsdagar förutom att "håltimman" då är nästan 4 timmar. På fredagar har jag också "håltimme" i 3 timmar. Yeey. Kul.
23 aug, 2013 14:42 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag har min Harry and the Potters t-shirt på mig idag
23 aug, 2013 14:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 aug, 2013 15:06 |
|
Siriusis
Elev |
Blir så jävla arg på denna snubben, Nick eller vafan han heter. Tappade läkarna han när han var född?! Så jävla efterbliven. Han måste verkligen klaga på allt, jävla ¤¤#&/(##
http://www.youtube.com/watch?v=dSylo1vjnxk Hai 23 aug, 2013 15:09 |
|
Balder
Elev |
Snart får våran klass varsin MacBook Air
23 aug, 2013 15:10 |
|
Siriusis
Elev |
"This asshole is just here to make money and doesn't give a shit about you and all you little troopers fighting for him and defending him are completely stupid. He's probably laughing his ass of as he counts his revenue money from your views."
Kill it... kill it with fire -.- Hai 23 aug, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
Har fått tröjan från Isa idag ♥♥♥
23 aug, 2013 15:16 |
|
Siriusis
Elev |
"Statistik för nördar"
Wtf Hai 23 aug, 2013 15:32 |
|
mine
Elev |
23 aug, 2013 15:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 aug, 2013 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen