@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Somnade vid fyra i morse, vaknade klockan åtta men lyckades ändå halvsova sen till tio.....
Men fick iaf ett bra svar av min lärare angående mitt arbete. Skönt, då behöver jag inte ha superpanik över det också. 23 aug, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
Det känns.. väldigt konstigt..
Är bebisen på gång? Det är uträknat tills idag.. 23 aug, 2013 11:31 |
|
Siriusis
Elev |
Det var en på omegle som skickade "GO TO SLEEP" till mig. D:
Hai 23 aug, 2013 13:18 |
|
Borttagen
|
Dom här tre dagarna på den nya skolan har varit toppen! Vilken skön klass jag kommit i! Alla är så trevliga mot mig och de andra nya (alla är trevliga mot alla).
23 aug, 2013 13:45
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-25 kl. 21:03
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Dom här tre dagarna på den nya skolan har varit toppen! Vilken skönt klass jag kommit i! Alla är så trevliga mot mig och de andra nya (alla är trevliga mot alla). Du trivs antar jag? 23 aug, 2013 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Dom här tre dagarna på den nya skolan har varit toppen! Vilken skönt klass jag kommit i! Alla är så trevliga mot mig och de andra nya (alla är trevliga mot alla). Du trivs antar jag? Ofc! 23 aug, 2013 14:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Dom här tre dagarna på den nya skolan har varit toppen! Vilken skönt klass jag kommit i! Alla är så trevliga mot mig och de andra nya (alla är trevliga mot alla). Du trivs antar jag? Ofc! Vad bra då! 23 aug, 2013 14:09 |
|
Siriusis
Elev |
amen vafan. Percy Jackson i 3D?! VARFÖR MÅSTE DETTA HÄNDA MIG?!
Hai 23 aug, 2013 14:15 |
|
Verro_Luna
Elev |
23 aug, 2013 14:30 |
|
Siriusis
Elev |
"Varför har jag en känsla att detta kommer krossa mitt hjärta?"
Och jag hade rätt. Hai 23 aug, 2013 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen