@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Mår illa, har en klump i magen. Men vet nog vad det beror på.....Undrar verkligen hur jag ska kunna somna inatt D:
22 aug, 2013 23:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Mår illa, har en klump i magen. Men vet nog vad det beror på.....Undrar verkligen hur jag ska kunna somna inatt D: Oftast somnar man ändå, pga psykiskt utmattning 22 aug, 2013 23:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Mår illa, har en klump i magen. Men vet nog vad det beror på.....Undrar verkligen hur jag ska kunna somna inatt D: Oftast somnar man ändå, pga psykiskt utmattning Ja, jo det är nog sant! Tillslut somnar man nog iallafall...fast jag lär nog ligga vaken ett tag, känns sjukt jobbigt.... 22 aug, 2013 23:30 |
|
Ginny00
Elev |
försöker att inte stänga ögonen..
23 aug, 2013 06:32 |
|
Verro_Luna
Elev |
23 aug, 2013 06:57 |
|
Godrica
Elev |
Hej alla!!
Är rätt stolt över mig för jag har gått tre mil på två dagar och idag ska jag gå sju kilometer kanske. 23 aug, 2013 07:05 |
|
FantasyGirl
Elev |
23 aug, 2013 07:28 |
|
Solkatten
Elev |
Kul med en lektion på morgonen och sedan tre timmars håltimma... Dessutom har jag ingen att vara med... Jag behöver gå på toa men vet inte vart den finns. Fail. Orkar inte gå ända till matsalen där jag vet finns en... Asså mitt problem. XD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 aug, 2013 10:31 |
|
Obliviate_
Elev |
who live's in a pineapple under the sea...
ska åka till borlänge idag. herp 23 aug, 2013 10:40 |
|
Solkatten
Elev |
Mitt schema för idag: Lektion, tre timmars håltimmar, lektion. That's it.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 aug, 2013 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen