@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag vill inte tillbaka till skolan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 aug, 2013 20:40 |
|
Siriusis
Elev |
haha, löste det hemska micproblemet :3
Hai 22 aug, 2013 20:49 |
|
Hedwig96
Elev |
när jag började ny skola förra året så kände jag knappt någon och han jag kände hängde jag inte med, så jag började "följa efter" 3 tjejer, de pratade med varandra men jag pratade inte så ofta med dem, det kändes ganska tungt då för jag var osäker på om de skulle komma och sitta vid samma bord när vi åt (om jag gick först) eller lämna mig ensam... men efter några veckor när vi hade börjat lära känna varandra bättre hade vi riktigt roligt, och idag så är vi alla tillsammans riktigt bra vänner! Och nu ser jag framemot skolan varje dag för vi har så kul! 22 aug, 2013 20:51
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-22 kl. 21:02
|
|
Elma00
Elev |
22 aug, 2013 20:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är förmodligen väldigt kallt av mig att skriva det här. Men: DING-DONG, THE WITCH IS DEAD! (Nej, hon är inte död. Men jag slipper förmodligen se och träffa henne särskilt ofta numera då de ska skilja sig och JA, jag är f*n överlycklig.) Så "bra", då kanske du kan få din bror (det var det som var tsmns med henne va?) tbx 22 aug, 2013 20:54 |
|
Verro_Luna
Elev |
22 aug, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Det är förmodligen väldigt kallt av mig att skriva det här. Men: DING-DONG, THE WITCH IS DEAD! (Nej, hon är inte död. Men jag slipper förmodligen se och träffa henne särskilt ofta numera då de ska skilja sig och JA, jag är f*n överlycklig.) Så "bra", då kanske du kan få din bror (det var det som var tsmns med henne va?) tbx Ja! Och jag är helt salig! 22 aug, 2013 21:03 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Det är förmodligen väldigt kallt av mig att skriva det här. Men: DING-DONG, THE WITCH IS DEAD! (Nej, hon är inte död. Men jag slipper förmodligen se och träffa henne särskilt ofta numera då de ska skilja sig och JA, jag är f*n överlycklig.) Så "bra", då kanske du kan få din bror (det var det som var tsmns med henne va?) tbx Ja! Och jag är helt salig! 22 aug, 2013 21:05 |
|
Dramione99
Elev |
sitter just och lyssnar på hur glee förstör live while we're young
22 aug, 2013 21:07 |
|
Siriusis
Elev |
Vill bara mörda mina vänner ibland.
Dock är de trevliga. Och ställer upp för mig. ...ibland Hai 22 aug, 2013 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen