Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13540 13541 13542 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jag vill inte tillbaka till skolan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 aug, 2013 20:40

Siriusis
Elev

Avatar


haha, löste det hemska micproblemet :3

Hai

22 aug, 2013 20:49

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag vill inte tillbaka till skolan.

när jag började ny skola förra året så kände jag knappt någon och han jag kände hängde jag inte med, så jag började "följa efter" 3 tjejer, de pratade med varandra men jag pratade inte så ofta med dem, det kändes ganska tungt då för jag var osäker på om de skulle komma och sitta vid samma bord när vi åt (om jag gick först) eller lämna mig ensam... men efter några veckor när vi hade börjat lära känna varandra bättre hade vi riktigt roligt, och idag så är vi alla tillsammans riktigt bra vänner!
Och nu ser jag framemot skolan varje dag för vi har så kul!

22 aug, 2013 20:51

Detta inlägg ändrades senast 2013-08-22 kl. 21:02
Antal ändringar: 1

Elma00
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag vill inte tillbaka till skolan.

Inte jag heller.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

22 aug, 2013 20:53

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är förmodligen väldigt kallt av mig att skriva det här. Men:

DING-DONG, THE WITCH IS DEAD!

(Nej, hon är inte död. Men jag slipper förmodligen se och träffa henne särskilt ofta numera då de ska skilja sig och JA, jag är f*n överlycklig.)



Så "bra", då kanske du kan få din bror (det var det som var tsmns med henne va?) tbx

22 aug, 2013 20:54

Verro_Luna
Elev

Avatar


Fredag imorgon !!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

22 aug, 2013 20:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Det är förmodligen väldigt kallt av mig att skriva det här. Men:

DING-DONG, THE WITCH IS DEAD!

(Nej, hon är inte död. Men jag slipper förmodligen se och träffa henne särskilt ofta numera då de ska skilja sig och JA, jag är f*n överlycklig.)



Så "bra", då kanske du kan få din bror (det var det som var tsmns med henne va?) tbx


Ja!
Och jag är helt salig!

22 aug, 2013 21:03

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Det är förmodligen väldigt kallt av mig att skriva det här. Men:

DING-DONG, THE WITCH IS DEAD!

(Nej, hon är inte död. Men jag slipper förmodligen se och träffa henne särskilt ofta numera då de ska skilja sig och JA, jag är f*n överlycklig.)



Så "bra", då kanske du kan få din bror (det var det som var tsmns med henne va?) tbx


Ja!
Och jag är helt salig!
Grattis Nej men jag hoppas han kan hitta en bättre tjej

22 aug, 2013 21:05

Dramione99
Elev

Avatar


sitter just och lyssnar på hur glee förstör live while we're young

22 aug, 2013 21:07

Siriusis
Elev

Avatar


Vill bara mörda mina vänner ibland.
Dock är de trevliga.
Och ställer upp för mig.
...ibland

Hai

22 aug, 2013 21:19

1 2 3 ... 13540 13541 13542 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.