@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Operation imorgon 07:15. Vill inte ;__;
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 22 aug, 2013 18:29 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av joel9324: slutar 15.00 imorgon wihoo. men ugh vi ska simma utomhus imorgon och ha simtester, sigh. Slutar 13.10 imorgon... 22 aug, 2013 18:48 |
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 18:55 |
|
cikki
Elev |
JAY, imorgon slutar jag direkt efter Lunch.
22 aug, 2013 18:57 |
|
Hedwig96
Elev |
den här är så bäst 22 aug, 2013 18:58 |
|
Siriusis
Elev |
åhhhh avis. De personerna som har stött på pewdiepie på omegle ♥
Hai 22 aug, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Wä
22 aug, 2013 19:14 |
|
Siriusis
Elev |
"OH MY GAWD!!!!"
skulle haft samma reaktion fall jag mötte pewdiepie på omegle ;3 Hai 22 aug, 2013 19:16 |
|
Nordanhym
Elev |
Ska titta på Hansel & Gretal: Witch Hunters nu
![]()
22 aug, 2013 19:17 |
|
mine
Elev |
Känslan när man är i biblioteket och där har dom en glaskub fylld med Harry Potter saker och man skriker på sin kompis "KOOOOLLLLAAA HÄÄR OMG, TITTTA, DEATHLY HALLOWS, TITTA KVICKEN, OMGOMOMG KOLLA CHOKLAD GRODEKORT, OCH KOOOLA SÅNA BERTIE BOTTS BÖNOR MAN KÖPER I LONDON, OMGOMGOMG" Och så fangilar man så i några minuter tills en tredje kompis blir irriterad och drar en där ifrån...... XD
22 aug, 2013 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen