@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hur svårt ska det vara att skaffa vänner? Om du har börjat vara med dem lätt så kanske du kan börja prata lite med dem, så kanske det blir mer och mer att ni pratar med varandra!
22 aug, 2013 16:14 |
|
Borttagen
|
Hatar mig själv för att jag skrev på terminslöfte-lappen att jag ska sluta störa mig på saker. Men nu sitter jag här och stör mig på så mycket... </3
22 aug, 2013 16:23 |
|
Noaidi
Elev |
"Är det bara en titthålsoperation där de tar bort eller rättar till lite saker i knät är det ju inte någon längre tid som du blir borta. Kanske 2-4 veckor innan du kör igång rehab ordentligt. Rehaben då brukar ta 3-4 månader."
omg. varför händer detta mig? D: En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 22 aug, 2013 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Solkatten: Hur svårt ska det vara att skaffa vänner? Om du har börjat vara med dem lätt så kanske du kan börja prata lite med dem, så kanske det blir mer och mer att ni pratar med varandra! Som Moy.GinnyWeasley säger så kanske det blir bättre om ett tag! Hoppas det blir bra! ♥ 22 aug, 2013 16:42 |
|
Hedwig96
Elev |
bra dag idag i skolan, storstädning i köket, och när jag lyfter upp en hylla känner jag plötsligt hur en vass kant skär genom fingret så det börjar blöda. Så sen lyfter jag hyllan ståendes och skär det andra fingret, så nu har jag plåster på båda pekfingrarna!
22 aug, 2013 16:43 |
|
adliitam
Elev |
Hahaha jäklar vad mycket tummar upp det är på första sidan xD måste vara något rekord! Det är som på youtubevideor när typ alla inlägg får massa tummar upp !
![]() ![]()
22 aug, 2013 16:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-22 kl. 16:59
|
|
Borttagen
|
alltså varför måste jag gå omkring och vara trött 24/7?
22 aug, 2013 16:59 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
22 aug, 2013 17:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av adliitam: Hahaha jäklar vad mycket tummar upp det är på första sidan xD måste vara något rekord! Det är som på youtubevideor när typ alla inlägg får massa tummar upp ! Alla inlägg förutom ett har en tumme. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 aug, 2013 17:04 |
|
Ginny00
Elev |
Åt nyss en bittermandel.
DET VAR FAN DET ÄCKLIGASTE JAG ÄTIT mår fortfarande illa 22 aug, 2013 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen