Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13534 13535 13536 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Noaidi
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Noaidi: Min knäskål kan hoppa ur led ibland. Dock var det längesedan och hände oftare förut men då brukar det direkt igen eller bara någon sekund efter hoppa tillbaka... fattar inte varför det händer. Man blir lite öm i benet efteråt men känslan är sjukt obehaglig och när man står upp ramlar man ju så det är ju inte så roligt. Det är något fel på mitt knä. xD


Åh, okej. Jag har haft problem med knät tidigare - och det har även min mamma och morfar haft(samma knä osv). Mitt ben är sjukt ömt for the moment, och jag kan inte stödja mig på det eller gå utan kryckor, och nu så har ju en bit av skelettet gått sönder så knät är väldigt svullet och ser ut som en boll(tror det var pga biten av skelettet som den ser ut som en boll haha) x) Det kan ju som sagt vara värre skadad, men hoppas verkligen att det inte är så.

Usch, knän är inte att leka med!

En gång i tiden gick jag under namnet Perfection

22 aug, 2013 09:37

Solkatten
Elev

Avatar


Jag har fortfarande inte någon att vara med. Ska försöka fråga två stycken om jag får sitta med dem på lunchen om jag inte backar ur...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 aug, 2013 09:55

Borttagen

Avatar


Har alltid sagt att jag inte tänker ge mig in i hela Supernatural-grejen. Men nu har en klasskompis tvingat mig hela morgonen så jag är fast... thank you very much.

22 aug, 2013 09:59

Obliviate_
Elev

Avatar


deppad :<

22 aug, 2013 11:52

Starbuck
Elev

Avatar


Skolstarten gick ju ganska smärtfritt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2Ff1cinr.gif

22 aug, 2013 12:41

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.chzbgr.com%2FmaxW500%2F7753503232%2Fh733662B1%2F
Vad sa du nu, Ashley? xD

22 aug, 2013 13:35

Verro_Luna
Elev

Avatar


Yeee!
Idag fick vi våra skolskåp och det är skit kul att öppna det. Och sedan höra klicket då det stängs
Jag älskar mitt skåp!
Längst in ska jag ha en plansch på Isac Elliot och på dörren dödsrelikernas märke

Det kommer bli skit snyggt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

22 aug, 2013 14:39

Ginny00
Elev

Avatar


Våran SOlärare är superrolig det blir kul att ha honom känner jag.

22 aug, 2013 14:47

Solkatten
Elev

Avatar


Hur svårt ska det vara att skaffa vänner? Jag satt med två stycken på lunchen och gick runt på stan med dem på rasten men sa typ inget...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 aug, 2013 15:30

MizzNina
Elev

Avatar


Min syster är bara så bäst ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

22 aug, 2013 16:05

1 2 3 ... 13534 13535 13536 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.