@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tyri
Elev |
21 aug, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
ja, allt är väl okej... är bara trött och stressad och tillbringar min tid med att läsa artiklar och blogginlägg som är rasistiska och diskriminerande mot kvinnor vilket bara gör mig ännu argare. sen har jag en hög med läxor ogjorda och mitt huvud känns bara... tungt. jag ska nog ta och sova och hoppa satt det känns bättre sen ♥ 21 aug, 2013 19:13 |
|
Solkatten
Elev |
Idag åkte vi till ett kök där vi skulle laga mat i våra grupper vi hade blivit indelade i (fyra stycken per grupp) och då skulle bestämma en maträtt ens grupp skulle laga under 30 minuter med budgeten under 400 kronor och innan vi åkte iväg fick alla grupperna gå till COOP och köpa ingredienserna. Min grupp lagade pannkakor men istället för att köpa sylt råkade vi köpa marmelad. xD Fail. Men det var gott ändå men pannkakorna blev otroligt mättande. Man blev otroligt mätt efter bara en...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2013 19:17 |
|
Consectetuer
Elev |
Att se mina kompisars profilbilder ger en ett gott skratt flera gånger om dagen.
21 aug, 2013 19:20 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
21 aug, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
PJ-Monsterhavet äger. Fast de har ändrat filmen asmycket, från boken alltså. Luke är min!
21 aug, 2013 19:55 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: PJ-Monsterhavet äger. Fast de har ändrat filmen asmycket, från boken alltså. Luke är min! haha, ta han. Gillar inte han så hemskt mycket X3 ----- Udjgjdfjg suger på pep talks. "Vilma, just nu är du bättre än Tim. Det har du alltid varit." VADFAN VAR DET DÄR?! Hai 21 aug, 2013 19:59 |
|
Solkatten
Elev |
Idol börjar nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2013 20:00 |
|
Ginny00
Elev |
21 aug, 2013 20:04 |
|
Obliviate_
Elev |
haha, hade fönstret öppet. katten drog. gick till fönstret o hittade henne neranför på gräsmattan. jag typ "Hej Battis, vad gör du?" Hon jamar tillbaka, jag backar in i rummet så hon inte ser mig.
Går två sekunder sen sitter det en katt på fönsterräcket o tittar på mig. Icke rymningsvillig kisse 21 aug, 2013 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen