Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13529 13530 13531 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Efter Idol ikväll så går väl det endast på fredagar?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2013 18:32

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


IMORGON ÄR DET HARRY AND THE POTTERS!!! ♥♥♥

21 aug, 2013 18:42

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Funderar på att lägga ner instagram igen, och därmed for ever..ändå ingen som gillar mina bilder! -.-
Får man lov att fråga vad du heter där? Hihi.


haha jaja x) Jag heter johannaeliho : P men den är inget speciellt, ganska mycket ospeciellt faktiskt.

21 aug, 2013 18:45

Solkatten
Elev

Avatar


Noaidi: Min knäskål kan hoppa ur led ibland. Dock var det längesedan och hände oftare förut men då brukar det direkt igen eller bara någon sekund efter hoppa tillbaka... fattar inte varför det händer. Man blir lite öm i benet efteråt men känslan är sjukt obehaglig och när man står upp ramlar man ju så det är ju inte så roligt. Det är något fel på mitt knä. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2013 18:45

Elma00
Elev

Avatar


jag försöker lära mig att skriva grattis på facebook om någon jag känner bra fyller år xD Tycker facebook är obehagligt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

21 aug, 2013 18:47

Solkatten
Elev

Avatar


Är fortfarande lite osäker på vilka som tillhör min klass. Vet typ bara två killar jag är 100% säker på. Det finns typ en A och B grupp (jag tillhör B gruppen) också har vi umgåtts mycket med teater och danseleverna... (jag går i media/foto) men tror jag märker det imorgon.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2013 18:50

tyri
Elev

Avatar


Jag är lycklig!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

21 aug, 2013 18:55

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Är så arg på mina lärare! De sa att när vi började fyran så skulle A-klassen och B-klassen vara som EN stor klass, men nu när vi väl börjar så säger dem så här:
Ne, va inte med 4A! Ny får inte ens prata med dem förutom på fritids eller någon annan gång under fritiden. Detta är för ert eget bästa! Vi vill ju ha trevligt!!

Asså vadå liksom? Är inte de andra trevliga där eller? Nu får jag knappt prata med min bästis!! Och en kille som jag är med ganska mycket under skoltid :´( Ursäkta lärarna, men han är väldigt snäll och jag gillar han jätte mycket. haha. Saknar dig Oskar... och Alma....
Och deras lärare hade sagt samma sak om oss!
Fy skäms på er!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

21 aug, 2013 19:03

Detta inlägg ändrades senast 2013-08-21 kl. 19:17
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


är så arg på allt just nu.

21 aug, 2013 19:04

Solkatten
Elev

Avatar


En tjej i teatergruppen nynnade på Build A Girl.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2013 19:06

1 2 3 ... 13529 13530 13531 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.