Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
30 aug, 2012 20:07 |
|
Corriiz
Elev |
Aw thank you and... Well I take it on swedish. Varsegoo ♥♥ ![]()
30 aug, 2012 20:09 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
30 aug, 2012 20:37 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥ AAW, VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG VET ATT JAG HAR GJORT DIG GLAD! ♥ NÄR DU ÄR GLAD ÄR JAG GLAD ♥ TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA ♥♥ DU ÄR GULDVÄRD ♥ DU ÄR SÅ BRA PÅ ATT BESKRIVA DIG SJÄLV ♥ "DU ÄR GULD VÄRD" ÄR VERKLIGEN DET DU ÄR ♥♥♥ MEN BÖBÖBÖ..! NEE, ASSÅ DU ÄR SÖÖÖT ♥ TACK, MEN DET ÄR INTE SAANT! ♥ MEN DU ÄR SÖÖÖT! ♥ ALLTSÅ AAW ♥
30 aug, 2012 20:40 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥ AAW, VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG VET ATT JAG HAR GJORT DIG GLAD! ♥ NÄR DU ÄR GLAD ÄR JAG GLAD ♥ TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA ♥♥ DU ÄR GULDVÄRD ♥ DU ÄR SÅ BRA PÅ ATT BESKRIVA DIG SJÄLV ♥ "DU ÄR GULD VÄRD" ÄR VERKLIGEN DET DU ÄR ♥♥♥ MEN BÖBÖBÖ..! NEE, ASSÅ DU ÄR SÖÖÖT ♥ TACK, MEN DET ÄR INTE SAANT! ♥ MEN DU ÄR SÖÖÖT! ♥ ALLTSÅ AAW ♥ FINIS! ♥♥♥
30 aug, 2012 20:44 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥ AAW, VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG VET ATT JAG HAR GJORT DIG GLAD! ♥ NÄR DU ÄR GLAD ÄR JAG GLAD ♥ TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA ♥♥ DU ÄR GULDVÄRD ♥ DU ÄR SÅ BRA PÅ ATT BESKRIVA DIG SJÄLV ♥ "DU ÄR GULD VÄRD" ÄR VERKLIGEN DET DU ÄR ♥♥♥ MEN BÖBÖBÖ..! NEE, ASSÅ DU ÄR SÖÖÖT ♥ TACK, MEN DET ÄR INTE SAANT! ♥ MEN DU ÄR SÖÖÖT! ♥ ALLTSÅ AAW ♥ FINIS! ♥♥♥ PUSS ♥
30 aug, 2012 20:47 |
|
VattenBlå
Elev |
31 aug, 2012 15:22 |
|
Corriiz
Elev |
31 aug, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
okej,detta är mitt 2000 inlägg så BOOOOOOOOOOM
Luna01 Vlodemort Nadia Erica Fladden -Patronus- Jeissie sanna1324567 Elma00 Boba DracoMalfoy1 disapotter Soda Winny Geasley Mrs. Riddle Janelle Voldermort Lunah~ felix HarryPotterLover! MatteSweet accioron (Prefekt) Nessilini si_tonks (Prefekt) Erfa (Rektor) Li (Biträdande rektor) AfraidOfTheDark TheWitch amanda1104 MysanMuffin Deathless 95mas Ida Ginny Lovegood klonken Piggelin01 Albus 3 Katla Luna Lovegood!!! JosefinFini Queen Boo Jinx expelliarmus t i l d a FarbrorSnuffles Lida Hotissue (Lärare) Solkatten Kattninen AlexBlade snape02 Ida S (Lärare) snape03 AlexZz Irah dumble bitan...♥ flitvik Majis gabbe Bugglan _SanD_ Fredrick tove granger Atlanten black2 molly wehe Filifjonkan demi4 HannaPanna PotterHunger Fang orvar Amesco nekvagen2 HARRY POTTER-FANET Nyckelpigan GodricGryffindore Moy.GinnyWeasley PansyParkinson♥ eqw123 Miss D Malfoy failarN Amandan Elin@ CrimsonFlikkah Dookie ginnyw123 AlvaRawenclaw månbarnet Lollo Potter Ollis100 §tina ol!v!a Lisa Granger Ludvig Twix Sophie Stone Ginny00 will kotte7 Itarildë detta är bara hälften av mina underbara vänner,för nu orkar jag inge mer 2000,DUBBEL MoD 31 aug, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
JIPPIEYAYHO!
31 aug, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen