GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ponnylover
Elev |
18 feb, 2013 08:51 |
|
mican00
Elev |
18 feb, 2013 08:56 |
|
Ponnylover
Elev |
Tråkigt... Våran skola har inte börjat än
18 feb, 2013 08:59 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ponnylover: Tråkigt... Våran skola har inte börjat än Har du sportlov menar du? ![]()
18 feb, 2013 08:59 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Tråkigt... Våran skola har inte börjat än Har du sportlov menar du? Nopp det tog slut förra veckan, det är bara ingen skola, det börjar på onsdag
18 feb, 2013 09:00 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ponnylover: Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Tråkigt... Våran skola har inte börjat än Har du sportlov menar du? Nopp det tog slut förra veckan, det är bara ingen skola, det börjar på onsdag Jag hade också sportlov förra veckan Men varför börjar det först på onsdag? ![]()
18 feb, 2013 09:01 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Tråkigt... Våran skola har inte börjat än Har du sportlov menar du? Nopp det tog slut förra veckan, det är bara ingen skola, det börjar på onsdag Jag hade också sportlov förra veckan Men varför börjar det först på onsdag? Vet inte riktigt, svårt att förklara men du kan fråga Klara Weasley
18 feb, 2013 09:03 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ponnylover: Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Tråkigt... Våran skola har inte börjat än Har du sportlov menar du? Nopp det tog slut förra veckan, det är bara ingen skola, det börjar på onsdag Jag hade också sportlov förra veckan Men varför börjar det först på onsdag? Vet inte riktigt, svårt att förklara men du kan fråga Klara Weasley Jaja, strunt i det nu XD Vilken klass går du i? ![]()
18 feb, 2013 09:04 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Skrivet av mican00: Skrivet av Ponnylover: Tråkigt... Våran skola har inte börjat än Har du sportlov menar du? Nopp det tog slut förra veckan, det är bara ingen skola, det börjar på onsdag Jag hade också sportlov förra veckan Men varför börjar det först på onsdag? Vet inte riktigt, svårt att förklara men du kan fråga Klara Weasley Jaja, strunt i det nu XD Vilken klass går du i? 5:an
18 feb, 2013 09:50 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har inte heller hål (; jag får men vet inte om jag vill XDSkrivet av Lily Brown: Jag vill ha hål i öronen </3 Vet ni, idag köpte jag ett par örhängen med ormar på. Egentligen skulle jag köpa ett par andra, men när jag såg de här, så kom mitt Harry Pottriga jag fram. ![]()
18 feb, 2013 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen