@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
FantasyGirl
Elev |
21 aug, 2013 17:46 |
|
Noaidi
Elev |
Efter att ha åkt ambulans, för att sedan tillbringa 7 timmar på akuten är jag hemma. Kommer få hoppa på kryckor ett tag framöver, och jag ska få en tid då en narkosläkare ska öppna upp mitt knä och titta hur illa skadad det är.
Omg, vill bara kunna gå och sitta utan att få ont som i helvete. ;__; En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 21 aug, 2013 17:49 |
|
Elin Lovegood
Elev |
21 aug, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noaidi: Vad har hänt? :OEfter att ha åkt ambulans, för att sedan tillbringa 7 timmar på akuten är jag hemma. Kommer få hoppa på kryckor ett tag framöver, och jag ska få en tid då en narkosläkare ska öppna upp mitt knä och titta hur illa skadad det är. Omg, vill bara kunna gå och sitta utan att få ont som i helvete. ;__; 21 aug, 2013 17:51 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Noaidi: Efter att ha åkt ambulans, för att sedan tillbringa 7 timmar på akuten är jag hemma. Kommer få hoppa på kryckor ett tag framöver, och jag ska få en tid då en narkosläkare ska öppna upp mitt knä och titta hur illa skadad det är. Omg, vill bara kunna gå och sitta utan att få ont som i helvete. ;__; vad hände :0 ?
21 aug, 2013 17:53 |
|
Noaidi
Elev |
sanna1324567 & Elma00: Jag skulle ha friidrott med min klass, och skulle gå under ett räcke(det var som ett staket typ), och då föll jag ihop och mitt högra knä hoppade ur led. När killen på ambulansen fixade tillbaka mitt knä så har en bit av knäskålen gått av(eller något sådant). Det kan även hända att det är ännu mer av knät är skadat, då dem inte riktigt kunde se så mycket hur det såg ut osv på grund av att mitt knä är väldigt svullet.
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 21 aug, 2013 18:00 |
|
Ms.Markus
Elev |
21 aug, 2013 18:15 |
|
Frivolt
Elev |
Funderar på att lägga ner instagram igen, och därmed for ever..ändå ingen som gillar mina bilder! -.-
21 aug, 2013 18:17 |
|
MissLollo
Elev |
21 aug, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Får man lov att fråga vad du heter där? Hihi.Funderar på att lägga ner instagram igen, och därmed for ever..ändå ingen som gillar mina bilder! -.- 21 aug, 2013 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen