@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
hur gör man en gif?:o
21 aug, 2013 17:02 |
|
Ginny00
Elev |
Imorgon går jag 08.20 till 16.
ho hey this will be fun 21 aug, 2013 17:03 |
|
stellaa
Elev |
första dan i skolan idag, uuh
helt otroligt hur bussar envisas med att inte ha bra tider till när skolan slutar får vänta en frikkin' timma på en buss om jag ska skippa den sista frivilliga lektionen i slutet på onsdagar ![]() 21 aug, 2013 17:05 |
|
Elma00
Elev |
Klassens extra lärare (eller kisen som han kallas) har varit på konsert med min farbror. Och han tyckte att min Gusn N´Roses t-shirt för snygg och började prata med mig om att han hade set dem Live 93 mitt i lektionen typ
och, men det är bara min åsikt, han är lite lik Richie sambora (gittaristen i bon jovi) xD
21 aug, 2013 17:13 |
|
Ginny00
Elev |
Min dator är min snälla bebis som bara gnäller lite ibland, medan min mobil är min tvååring som jag vill kasta i golvet ibland men ändå älskar och aldrig skulle klara mig utan.
Kom på det här igår.. 21 aug, 2013 17:17 |
|
FantasyGirl
Elev |
Jag hade sovmorgon idag! Vi går åtta alla dagar utom Onsdagar då vi inte börjar förrän 08.10! Lyx! (eller inte)
21 aug, 2013 17:21 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Ginny00: Min dator är min snälla bebis som bara gnäller lite ibland, medan min mobil är min tvååring som jag vill kasta i golvet ibland men ändå älskar och aldrig skulle klara mig utan. Kom på det här igår.. så är det typ för mig med xD
21 aug, 2013 17:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Ginny00: Min dator är min snälla bebis som bara gnäller lite ibland, medan min mobil är min tvååring som jag vill kasta i golvet ibland men ändå älskar och aldrig skulle klara mig utan. Kom på det här igår.. så är det typ för mig med xD Vad fint att jag inte är ensam! 21 aug, 2013 17:27 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Elma00: Skrivet av Ginny00: Min dator är min snälla bebis som bara gnäller lite ibland, medan min mobil är min tvååring som jag vill kasta i golvet ibland men ändå älskar och aldrig skulle klara mig utan. Kom på det här igår.. så är det typ för mig med xD Vad fint att jag inte är ensam! haha
21 aug, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Ska till tandläkaren på måndag och jag kommer kanske att få tandställning och jag vill inte. blä
21 aug, 2013 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen