@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
När min kompis skjutsade mig på sin cykel idag råka jag sticka in foten i cykelhjulet D:
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 aug, 2013 14:54 |
|
Solkatten
Elev |
Väntar på bussen...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2013 14:55 |
|
Borttagen
|
Slutat en halvtimme tidigare idag
Nu sitter en klasskompis och spelar piano här och plågar mig för att han kan spela en låt som jag inte kan... :< 21 aug, 2013 14:59 |
|
Vildvittra
Elev |
För att min bästaste kusin mine kommer ner till mig (Och min mor för att hon fyller år.) i september
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 aug, 2013 15:26 |
|
cikki
Elev |
O'boy är gott.
21 aug, 2013 15:29 |
|
Siriusis
Elev |
"sammy sue"
seriously pewdie...du blandar mitt namn med hennes?! Jaja, du kallar henne iaf Sammy så det är ok nu c: Hai 21 aug, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
yeah
21 aug, 2013 15:54 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Vildvittra: För att min bästaste kusin mine kommer ner till mig (Och min mor för att hon fyller år.) i september Jasså, har dom skvallrat att jag ska komma?XD Vänta, september är nästa månad va? 21 aug, 2013 15:59 |
|
Siriusis
Elev |
Vill bara ta bort all världens elektronik.
Börja om från början. Rädda planeten och dess skönhet. Jag vill att människan ska leva som förr. Allt var bättre på ett sätt. Tänk er. Att leva i ett fritt landskap utan avgaser. Att leva fritt. Att bara få leva. Inte behöva tänka på något annat. Bara tänka på sina nära och kära. Detta vill jag ha. Jag vill ha frihet. Hai 21 aug, 2013 15:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: För att min bästaste kusin mine kommer ner till mig (Och min mor för att hon fyller år.) i september Jasså, har dom skvallrat att jag ska komma?XD Vänta, september är nästa månad va? Din far skickade meddelande på FB xD Yes, det är nästa månad ^^ xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 aug, 2013 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen