Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13525 13526 13527 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tvilling
Elev

Avatar


När min kompis skjutsade mig på sin cykel idag råka jag sticka in foten i cykelhjulet D:

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

21 aug, 2013 14:54

Solkatten
Elev

Avatar


Väntar på bussen...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2013 14:55

Borttagen

Avatar


Slutat en halvtimme tidigare idag
Nu sitter en klasskompis och spelar piano här och plågar mig för att han kan spela en låt som jag inte kan... :<

21 aug, 2013 14:59

Vildvittra
Elev

Avatar


För att min bästaste kusin mine kommer ner till mig (Och min mor för att hon fyller år.) i september ♥ ♥ ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 aug, 2013 15:26

cikki
Elev

Avatar


O'boy är gott.

21 aug, 2013 15:29

Siriusis
Elev

Avatar


"sammy sue"
seriously pewdie...du blandar mitt namn med hennes?!
Jaja, du kallar henne iaf Sammy så det är ok nu c:

Hai

21 aug, 2013 15:45

Borttagen

Avatar


yeah volleybollen börjar ikväll 18:00

21 aug, 2013 15:54

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
För att min bästaste kusin mine kommer ner till mig (Och min mor för att hon fyller år.) i september ♥ ♥ ♥

Jasså, har dom skvallrat att jag ska komma?XD
Vänta, september är nästa månad va?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

21 aug, 2013 15:59

Siriusis
Elev

Avatar


Vill bara ta bort all världens elektronik.
Börja om från början.
Rädda planeten och dess skönhet.
Jag vill att människan ska leva som förr.
Allt var bättre på ett sätt.
Tänk er. Att leva i ett fritt landskap utan avgaser. Att leva fritt.
Att bara få leva.
Inte behöva tänka på något annat.
Bara tänka på sina nära och kära.
Detta vill jag ha.
Jag vill ha frihet.

Hai

21 aug, 2013 15:59

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av mine:
Skrivet av Vildvittra:
För att min bästaste kusin mine kommer ner till mig (Och min mor för att hon fyller år.) i september ♥ ♥ ♥

Jasså, har dom skvallrat att jag ska komma?XD
Vänta, september är nästa månad va?

Din far skickade meddelande på FB xD
Yes, det är nästa månad ^^ xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 aug, 2013 16:00

1 2 3 ... 13525 13526 13527 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.