@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Trött. Skulle gärna haft sovmorgon till 9.40 idag men det schemat var ju fel. Blä.
21 aug, 2013 07:29 |
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 07:37 |
|
joel9324
Elev |
21 aug, 2013 08:25 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: oki, ^^Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Åh, fredag... fast då får du väl sluta senare? Vi börjar på fredag... sen blir det ju helg, så om jag gör något fel så kan jag vänta två dagar och en eftermiddag innan alla retar mig Tja... vi kanske får senare tider nu när vi börjar en ny termin... Men i vanliga fall slutar vi rätt tidigt på Fredagar På fredagar slutar jag 12.55! 8D det är mysko... 21 aug, 2013 08:51 |
|
Borttagen
|
Jag tror detta kommer att bli en helt fantastisk dag.
21 aug, 2013 09:06 |
|
Solkatten
Elev |
Det vi ska göra i våra grupper (4 st i varje) är att laga mat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2013 09:10 |
|
Obliviate_
Elev |
Hmm. Klippte mig imorse.
Hade hår till en bit ner under brösten. Bad dom klippa lite. nu helt plötsligt går det preciiis till axlarna o är uuuberlockigt alá afrokrull? Snälla, jag ser ut som en treåring. Tur att det växer ut. 21 aug, 2013 11:00 |
|
baramin
Elev |
Lyssnar på sommarprat för att det känns som någonting man kan göra på sista sommarlovsdagen. Älskar verkligen det här himla programmet.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 aug, 2013 11:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån social?
21 aug, 2013 11:43 |
|
Frivolt
Elev |
21 aug, 2013 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen