@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
20 aug, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Åh, fredag... fast då får du väl sluta senare? Vi börjar på fredag... sen blir det ju helg, så om jag gör något fel så kan jag vänta två dagar och en eftermiddag innan alla retar mig Tja... vi kanske får senare tider nu när vi börjar en ny termin... Men i vanliga fall slutar vi rätt tidigt på Fredagar 20 aug, 2013 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mine: Solkatten åh och du har börjat i en ny klass? Har ni inte haft några lära känn varandra övningar? Vi har haft en namnlek och en sammarbetsövning men imorgon ska vi åka buss (uhuh, kommer få sitta ensam <///3) till ett ställe där vi kommer vara i lag (fyra st så det blir ju lagom) tillsammans med teatereleverna (jag går i media) och då kommer vi typ få göra övningar tillsammans eller något. Men jag kommer ändå få vara ensam under lunchen och rasterna den första veckan i alla fall... får väl fördriva tiden i biblioteket... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2013 22:03 |
|
Siriusis
Elev |
luktar nu blommor istället för klor.
Hai 20 aug, 2013 22:07 |
|
tyri
Elev |
Bajs! Jag glömde borsta tänderna! Då är man tvungen att gå ner för hela trappan, in på toan, borsta tänderna och sedan gå upp för hela trappan för att sedan försöka hitta den perfekta sovstälningen. :[
20 aug, 2013 22:26 |
|
Consectetuer
Elev |
dör pga en kompis profilbild x'''D
20 aug, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Meeep fick tack vare slumpen och det faktum att vi bor i en liten stad hjälpa mig att välja färg på skor idag... Samt hitta den sortens markeringspennor jag ville ha. (Vi känner inte varandra personligen egentligen). Och nu kan jag plötsligt skriva saker som plastapa och bandana och hon förstår precis vad som är det roliga med det. Jaaaa, ploppare ja! Tror att det ska bli min nya stil också. Och ploppare!!!! 20 aug, 2013 22:37 |
|
Fuss
Elev |
jag tror min mamma slängt något jag jobbat på i månader och hon sover nu så jag måste vänta till imorgon för att få reda på om det faktiskt är så eller om hon lagt undan det någonstans -hyperventilerarpanikryckaah-
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
20 aug, 2013 22:41 |
|
stellaa
Elev |
Ehm ångest ehm huvudvärk ehm sömnproblem ehm skola imorrn ehm livet suger. Kan vi inte bara spola lite framåt så jag slipper gå "första dagen"
![]() 20 aug, 2013 22:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Härmed har jag 666 inlägg och 74 tummar.
Har sjuk ångest och stress inför examensarbetet då det har gått två veckor och jag och min vän inte ens börjat skrivit ännu..... "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 aug, 2013 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen