@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
jag ska med se den, antingen imorn eller någon annan dag. Ska dra med mig en av mina vänner ^^ Hai 20 aug, 2013 21:15 |
|
Minihäst
Elev |
Vad proffsigt men samtidigt enkelt det ser ut. Snyggt.
another day, another slay 20 aug, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Meeep fick tack vare slumpen och det faktum att vi bor i en liten stad hjälpa mig att välja färg på skor idag... Samt hitta den sortens markeringspennor jag ville ha. (Vi känner inte varandra personligen egentligen). Och nu kan jag plötsligt skriva saker som plastapa och bandana och hon förstår precis vad som är det roliga med det.
20 aug, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
20 aug, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: Vad proffsigt men samtidigt enkelt det ser ut. Snyggt. Heh, tack ^-^ 20 aug, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Meeep fick tack vare slumpen och det faktum att vi bor i en liten stad hjälpa mig att välja färg på skor idag... Samt hitta den sortens markeringspennor jag ville ha. (Vi känner inte varandra personligen egentligen). Och nu kan jag plötsligt skriva saker som plastapa och bandana och hon förstår precis vad som är det roliga med det. Och ploppare!!!! 20 aug, 2013 21:29 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill inte till skolan mer.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2013 21:50 |
|
mine
Elev |
20 aug, 2013 21:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Minihäst: Vad proffsigt men samtidigt enkelt det ser ut. Snyggt. Simple but effective. mine: För alla i klassen har redan någon att prata med förutom mig och jag är för blyg för att starta en konversation med någon. Har jättesvårt för att få vänner. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2013 21:55 |
|
stellaa
Elev |
kan typ inte andas, skolan börjar imorrn. kaninteandas (hehe kanin-te, ehe........................................)
Solkatten - KNOW THE FEELING, vågar knappt prata med dom jag "känt" sen dagis. Stöttar dig i mina tankar imorrn! ![]() 20 aug, 2013 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen