@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har Idol auditions börjat?? Igår. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2013 19:14 |
|
Ginny00
Elev |
jag hatar henne lite I sin butik har hon nämligen citatet "Nothing tastes as good as skinny feels" ett citat jag INTE gillar. Alls. Och hon provocerar lite väl mycket ibland. 20 aug, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Idag har jag gjort 400 pannbiffar. x) oj, varför det? jag har kokat 18 kg pasta och 80 liter maletköttsås! Jobb. Du? 20 aug, 2013 19:19 |
|
Ginny00
Elev |
Jag överlevde första dagen i sjuan. Woop woop!
Tre språkämnen aww yesss 20 aug, 2013 19:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Idag har jag gjort 400 pannbiffar. x) oj, varför det? jag har kokat 18 kg pasta och 80 liter maletköttsås! Jobb. Du? skola, studerar till kock o min klass gör mat åt hela skolan nu! 20 aug, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
20 aug, 2013 19:29 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Idag har jag gjort 400 pannbiffar. x) oj, varför det? jag har kokat 18 kg pasta och 80 liter maletköttsås! Jobb. Du? skola, studerar till kock o min klass gör mat åt hela skolan nu! Gud vad roligt! ja, 8 veckor ska i vara där! jobbar du på någon restaurang? 20 aug, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Idag har jag gjort 400 pannbiffar. x) oj, varför det? jag har kokat 18 kg pasta och 80 liter maletköttsås! Jobb. Du? skola, studerar till kock o min klass gör mat åt hela skolan nu! Gud vad roligt! ja, 8 veckor ska i vara där! jobbar du på någon restaurang? Ibland, jobbar som timvik i ett storkök. Väldigt roligt är det. x) 20 aug, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Haha, okej då måste ja se det xD
20 aug, 2013 19:34 |
|
Siriusis
Elev |
usgjgjt usel översättning
SMALMANNEN?! Hai 20 aug, 2013 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen