Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GRYTHENPUFF

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

1 2 3 ... 1351 1352 1353 ... 1663 1664 1665
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång


Det gör den, längst bort i en lång korridor^^

Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Lollo borde få följa Bli vän med henne, hon är konstig men snäll.
Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av?

Ja


Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D':
Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c


Åh, kul D:
Jag vet...

17 feb, 2013 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång


Det gör den, längst bort i en lång korridor^^

Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Lollo borde få följa Bli vän med henne, hon är konstig men snäll.
Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av?

Ja


Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D':
Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c


Åh, kul D:
Jag vet...

Min granne äger schack fyran!!

17 feb, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång


Det gör den, längst bort i en lång korridor^^

Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Lollo borde få följa Bli vän med henne, hon är konstig men snäll.
Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av?

Ja


Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D':
Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c


Åh, kul D:
Jag vet...

Min granne äger schack fyran!!
Äger...?

17 feb, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


Va??
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Vi spelade fotboll mot Boskataskolan igår, så jag kan tänka mig att det var de. HAHA.


Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^
Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D:
Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så?


Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? + att jag har gått i samma klass som henne i *tänkeeeer* 2 år, innan jag hoppade upp en klass^^ Sen såg jag på IG att Yolanda hade varit på mello. Och nån skrev att hon hade en skylt. Det där med resultaten visste väl alla om
Va? Ofta? :O
Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah)


Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå
Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D:
Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :O
Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång


Det gör den, längst bort i en lång korridor^^

Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Lollo borde få följa Bli vän med henne, hon är konstig men snäll.
Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av?

Ja


Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D':
Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c


Åh, kul D:
Jag vet...

Min granne äger schack fyran!!
Äger...?

17 feb, 2013 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av mican00:
harrypotterr: Du får berätta om tävlingen nu, gör ett sånt där inlägg du vet XD
Fixar imorgon! Det blir en blandning av musiktävling och fototävling C:
Frågan r bara vad man ska vinna... några idéer?

17 feb, 2013 22:28

Borttagen

Avatar


Godnatt!

17 feb, 2013 22:29

Ginny00
Elev

Avatar


T3DDY hjääälp här går jag in och läser lite oskyldigt och så har någon nämnt mig..xD

18 feb, 2013 07:25

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Godnatt!
Godmorgon!

18 feb, 2013 07:52

missy moon
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha?
Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer!

Jag älskar att sjunga, men det vore också kul med foto
Kanske ska vi rösta?

Wanna klick?Maybe here?<3

18 feb, 2013 07:59

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mican00:
harrypotterr: Du får berätta om tävlingen nu, gör ett sånt där inlägg du vet XD
Fixar imorgon! Det blir en blandning av musiktävling och fototävling C:
Frågan r bara vad man ska vinna... några idéer?


Jag vet inte riktigt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

18 feb, 2013 08:40

1 2 3 ... 1351 1352 1353 ... 1663 1664 1665

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

Du får inte svara på den här tråden.