GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Jag vet...Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D': Åh, kul D: 17 feb, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag vet... Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D': Åh, kul D: Min granne äger schack fyran!! 17 feb, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Äger...?Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag vet... Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D': Åh, kul D: Min granne äger schack fyran!! 17 feb, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Va??
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äger...? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag vet... Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D': Åh, kul D: Min granne äger schack fyran!! 17 feb, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Fixar imorgon! Det blir en blandning av musiktävling och fototävling C:harrypotterr: Du får berätta om tävlingen nu, gör ett sånt där inlägg du vet XD Frågan r bara vad man ska vinna... några idéer? 17 feb, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Godnatt!
17 feb, 2013 22:29 |
|
Ginny00
Elev |
T3DDY hjääälp här går jag in och läser lite oskyldigt och så har någon nämnt mig..xD
18 feb, 2013 07:25 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Godmorgon! Godnatt! 18 feb, 2013 07:52 |
|
missy moon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dags för en tävling här? Ska nog starta en idag, eller vad tycker ni? Och vilken sorts tävling vill ni ha? Novelltävling, fototävling eller musiktävling? Ni bestämmer! Jag älskar att sjunga, men det vore också kul med foto Kanske ska vi rösta? Wanna klick?Maybe here?<3 18 feb, 2013 07:59 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Fixar imorgon! Det blir en blandning av musiktävling och fototävling C:harrypotterr: Du får berätta om tävlingen nu, gör ett sånt där inlägg du vet XD Frågan r bara vad man ska vinna... några idéer? Jag vet inte riktigt... ![]()
18 feb, 2013 08:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen