@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skulle vilja plugga gymnasiet på distans.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2013 17:22 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: foundation är läskigt :s vad ska jag ha på mig imorrn? .__. måste se någorlunda okej ut första skoldagen liksom Bara ta något som du tycker är bekvämt och som du känner dig säker i! Lite mer självförtroende är alltid bra. Då kommer folk lägga märke till dig extra mycket, oavsett ditt klädval. Och, jag tror att du kommer se väääldigt bra ut vad du än har på dig. Du skulle säkert kunna göra en sopsäck till något man skulle kunna ha på sig på Oscargalan. c: Haha men gud tack! Tror jag har listat ut vad jag ska ta på mig ^^ ![]() 20 aug, 2013 17:34 |
|
FantasyGirl
Elev |
20 aug, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
JAg vill också ha en blogg
20 aug, 2013 17:47 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAg vill också ha en blogg Gör en vetja _____________________ Ska snart på dans !!!
20 aug, 2013 17:52 |
|
§ Hedwig §
Elev |
20 aug, 2013 18:21 |
|
Solkatten
Elev |
Just det! Idol går ikväll också! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 aug, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: foundation är läskigt :s vad ska jag ha på mig imorrn? .__. måste se någorlunda okej ut första skoldagen liksom Bara ta något som du tycker är bekvämt och som du känner dig säker i! Lite mer självförtroende är alltid bra. Då kommer folk lägga märke till dig extra mycket, oavsett ditt klädval. Och, jag tror att du kommer se väääldigt bra ut vad du än har på dig. Du skulle säkert kunna göra en sopsäck till något man skulle kunna ha på sig på Oscargalan. c: Haha men gud tack! Tror jag har listat ut vad jag ska ta på mig ^^ Åh, trevligt! Kör hårt imorgon, hörru, det kommer gå jättebra! 20 aug, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Jag vill, men jag får inte blogga för min pappa :p♥♥♥♥♥♥♥♥ Något tips att övertala honom eller så? 20 aug, 2013 18:40 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill, men jag får inte blogga för min pappa :p♥♥♥♥♥♥♥♥ Något tips att övertala honom eller så? Manipulera honom! Hai 20 aug, 2013 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen