@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
skolan börjar imorgon och nu ska man snart äta sen ska man läsa Harry Potter och fenixorden och se på film
20 aug, 2013 16:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: mina föräldrar har skaffat en ipad. ![]() HOW COULD THEY DO THIS TO ME nu kan jag inte längre vara coola jag och gå omkring och fnysa åt folk som "fingrar på glasplattor" för nu kommer jag själv att bli obsessed med vår ipad D: FÖRLÅT EMELESEL I am offended I am sorry min pappa skaffade en glasplatta att fingra på damnit där sprack vårt ickeglassplattefingrande 20 aug, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: mina föräldrar har skaffat en ipad. ![]() HOW COULD THEY DO THIS TO ME nu kan jag inte längre vara coola jag och gå omkring och fnysa åt folk som "fingrar på glasplattor" för nu kommer jag själv att bli obsessed med vår ipad D: FÖRLÅT EMELESEL I am offended I am sorry min pappa skaffade en glasplatta att fingra på damnit där sprack vårt ickeglassplattefingrande now i'm offended haha nej men okej, jag kommer alltid komma ihåg intesglasplattefingrande sanna. may she rest in peace. 20 aug, 2013 16:57 |
|
Verro_Luna
Elev |
20 aug, 2013 17:00 |
|
Thilda
Elev |
Idag fick vi lite information ang. vår nollning. Så fort vi ser vår fadder måste vi ner på marken och buga oss. Jihoo.
20 aug, 2013 17:04 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: mina föräldrar har skaffat en ipad. ![]() HOW COULD THEY DO THIS TO ME nu kan jag inte längre vara coola jag och gå omkring och fnysa åt folk som "fingrar på glasplattor" för nu kommer jag själv att bli obsessed med vår ipad D: FÖRLÅT EMELESEL I am offended I am sorry min pappa skaffade en glasplatta att fingra på damnit där sprack vårt ickeglassplattefingrande now i'm offended haha nej men okej, jag kommer alltid komma ihåg intesglasplattefingrande sanna. may she rest in peace. dramatik alltså 20 aug, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ! BARA EN DAG MED SoVMORGON VARJE VECKA! VI BRUKADE FÅ TRE DAGAR MED SOVMORGON VARJE VECKA! DUMMA SKOLA :E
20 aug, 2013 17:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-20 kl. 17:10
|
|
Borttagen
|
är så otroligt trött efter dubbeltimme i idrott på centralidrottsplan i hettan :c
jag fick nog solsting eller något, hade inte med vatten och vi hade ingen paus så vi kunde fara in i hallen och dricka, jag var hungrig efter en hel dag i skolan och ah. och snart ska jag dessutom på dans. en del av mig är ganska så excited för vi har en ny danslärare, men resten vill skrika åt tiden att stanna så jag kan ligga och sova tills huvudvärken och yrseln och tröttheten är borta. 20 aug, 2013 17:10 |
|
stellaa
Elev |
foundation är läskigt :s
vad ska jag ha på mig imorrn? .__. måste se någorlunda okej ut första skoldagen liksom ![]() 20 aug, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: foundation är läskigt :s vad ska jag ha på mig imorrn? .__. måste se någorlunda okej ut första skoldagen liksom Bara ta något som du tycker är bekvämt och som du känner dig säker i! Lite mer självförtroende är alltid bra. Då kommer folk lägga märke till dig extra mycket, oavsett ditt klädval. Och, jag tror att du kommer se väääldigt bra ut vad du än har på dig. Du skulle säkert kunna göra en sopsäck till något man skulle kunna ha på sig på Oscargalan. c: 20 aug, 2013 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen