Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13515 13516 13517 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Siriusis
Elev

Avatar


Mitt 1000 inlägg

Hai

20 aug, 2013 16:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Mitt 1000 inlägg

GRATTIS!!!!

20 aug, 2013 16:09

Consectetuer
Elev

Avatar


my hair is so soft c:

20 aug, 2013 16:09

Borttagen

Avatar


Jag och renesmee cullen 1 ska och bada snart, med mamma och Tomas.

20 aug, 2013 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag och renesmee cullen 1 ska och bada snart, med mamma och Tomas.

Yeeeey! Kul!
Men mina lärare har dödat mina fötter!!! Vi har gått jättelångt i skolan idag!

20 aug, 2013 16:10

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
mina föräldrar har skaffat en ipad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mda6udebKX1r5zema.gif
HOW COULD THEY DO THIS TO ME
nu kan jag inte längre vara coola jag och gå omkring och fnysa åt folk som "fingrar på glasplattor" för nu kommer jag själv att bli obsessed med vår ipad D:

FÖRLÅT EMELESEL

I am offended

20 aug, 2013 16:16

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Siriusis:
OKOK, FINNS DET NÅGON HÄR SOM HETER KRISTINA OCH GÅR I SEXAN PÅ EN LITEN JÄVLA SKOLA?!
BRUNT HÅR, NÅGON?! JAG KÄNNER IGEN HENNE HÄR IFRÅN...

När du säger liten skola, hur liten menar du?


Well, inte hemskt känd. Runt 500-600 elever.

måste bara hoppa in här....LITEN?
I vår skola är vi knappt 80...

Skolan jag gick på 6-års-6an var vi 60 pers i..

Nu på högstadiet är vi ca 150._.
Och jag tycker inte vi har en liten skola._.

Hej

20 aug, 2013 16:17

Solkatten
Elev

Avatar


Jag vill inte tillbaka till skolan. :'<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 aug, 2013 16:21

Borttagen

Avatar


Nu ska jag köra lite LoL med min kompis!

20 aug, 2013 16:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
mina föräldrar har skaffat en ipad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mda6udebKX1r5zema.gif
HOW COULD THEY DO THIS TO ME
nu kan jag inte längre vara coola jag och gå omkring och fnysa åt folk som "fingrar på glasplattor" för nu kommer jag själv att bli obsessed med vår ipad D:

FÖRLÅT EMELESEL

I am offended

I am sorry

20 aug, 2013 16:48

1 2 3 ... 13515 13516 13517 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.