@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
20 aug, 2013 14:54 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, fredag... fast då får du väl sluta senare?Vi börjar på fredag... sen blir det ju helg, så om jag gör något fel så kan jag vänta två dagar och en eftermiddag innan alla retar mig 20 aug, 2013 14:55 |
|
Ron Hippe
Elev |
Jag börjar skolan på måndag owo
20 aug, 2013 14:56 |
|
stellaa
Elev |
20 aug, 2013 14:57 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Frivolt: Accio bok!! Fixat? Ibland önskar jag bara att accio kunde funka i verkligheten! Skulle verkligen behövas ibland typ när något man behöver ligger så långt borta att man inte når det och man verkligen inte orkar resa på sig och hämta det.... Behöver min bok, men jag når den inte D: ooorkaaaar inte resa på miiig -.- 20 aug, 2013 15:00 |
|
Verro_Luna
Elev |
20 aug, 2013 15:05 |
|
cikki
Elev |
Fiiiint.
20 aug, 2013 15:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Frivolt: Accio bok!! Fixat? Ibland önskar jag bara att accio kunde funka i verkligheten! Skulle verkligen behövas ibland typ när något man behöver ligger så långt borta att man inte når det och man verkligen inte orkar resa på sig och hämta det.... Behöver min bok, men jag når den inte D: ooorkaaaar inte resa på miiig -.- Mjaa, näästan D: men inte riktigt D,: 20 aug, 2013 15:07 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Frivolt: Accio bok!! Fixat? Ibland önskar jag bara att accio kunde funka i verkligheten! Skulle verkligen behövas ibland typ när något man behöver ligger så långt borta att man inte når det och man verkligen inte orkar resa på sig och hämta det.... Behöver min bok, men jag når den inte D: ooorkaaaar inte resa på miiig -.- Mjaa, näästan D: men inte riktigt D,: Muuuh D: 20 aug, 2013 15:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Frivolt: Accio bok!! Fixat? Ibland önskar jag bara att accio kunde funka i verkligheten! Skulle verkligen behövas ibland typ när något man behöver ligger så långt borta att man inte når det och man verkligen inte orkar resa på sig och hämta det.... Behöver min bok, men jag når den inte D: ooorkaaaar inte resa på miiig -.- Mjaa, näästan D: men inte riktigt D,: Muuuh D: Men snacka om D: verkar som att jag måste resa på mig iallafall....icket okej!!! 20 aug, 2013 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen