Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13512 13513 13514 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
Skrivet av Borttagen:


Skrivet av cikki:
JAG ÖVERLEVDE FÖRSTA SKOLDAGEN


SAMMA HÄR
JAY *high five*


Haha ♥ JA MEN OMG DET ÄR JU SKOLA IMORRN OCKSÅ
Hoppas vi överlever imorgon också...
I övermorgon också...
hela veckan...
en månad...
en termin...
hela skolåret...

Det går säkert bra. ^^
Hoppas jag..

20 aug, 2013 14:05

Borttagen

Avatar


Med detta inlägg har jag 3000 inlägg!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV!!!

20 aug, 2013 14:20

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Med detta inlägg har jag 3000 inlägg!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV!!!
GRATTIS TILL DIG!

20 aug, 2013 14:25

Borttagen

Avatar


Taste of blood.

20 aug, 2013 14:35

Ron Hippe
Elev

Avatar


Så, nu har jag äntligen tjänat ihop 5100 galleoner, så vad tycker ni jag ska använda dom till? Köpa en massa grejer, eller försöka komma upp på topplistan på galleoner?

20 aug, 2013 14:37

Verro_Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Ron Hippe:
Så, nu har jag äntligen tjänat ihop 5100 galleoner, så vad tycker ni jag ska använda dom till? Köpa en massa grejer, eller försöka komma upp på topplistan på galleoner?

Du kan köpa en fin liten drake
De kostar ju inte såå mycket

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

20 aug, 2013 14:38

Ron Hippe
Elev

Avatar


Skrivet av Verro_Luna:
Skrivet av Ron Hippe:
Så, nu har jag äntligen tjänat ihop 5100 galleoner, så vad tycker ni jag ska använda dom till? Köpa en massa grejer, eller försöka komma upp på topplistan på galleoner?

Du kan köpa en fin liten drake
De kostar ju inte såå mycket
Jag har redan ett drakägg, så det behövs inte jag köper alltid en ny drake när min gamla drake dör:/ nåt mer förslag?

20 aug, 2013 14:42

Frivolt
Elev

Avatar


Ibland önskar jag bara att accio kunde funka i verkligheten! Skulle verkligen behövas ibland typ när något man behöver ligger så långt borta att man inte når det och man verkligen inte orkar resa på sig och hämta det....


Behöver min bok, men jag når den inte D: ooorkaaaar inte resa på miiig -.-

20 aug, 2013 14:44

Luna Chang
Elev

Avatar


Min lillasyster har skola 45 minuter till.
Jag slutade för 45 minuter sen♥

Hej

20 aug, 2013 14:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
JAG ÖVERLEVDE FÖRSTA SKOLDAGEN


Vi börjar på fredag... sen blir det ju helg, så om jag gör något fel så kan jag vänta två dagar och en eftermiddag innan alla retar mig

20 aug, 2013 14:52

1 2 3 ... 13512 13513 13514 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.