Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
30 aug, 2012 18:31 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Anapneo Me luff u osvosv. ♥ Men hej jag älskar dig med. Saknar att prata med dig, min lilla skåning. Seriöst. Puss ♥
30 aug, 2012 18:36 |
|
Corriiz
Elev |
Måntass-En shit snäll tjej! Jag älskar henne! Hon är så kreativ och hon äger på att rolla.
AlexZz-Du är en makalöst bra rollare! Det är riktigt kul att rolla med dig Luna Chang-Jag tycker om att duellera mot dig. Även fast du vinner så är det riktigt kul. Och du är en snäll person! smillan-VÄRLDENS BÄSTA KLASSKOMPIS! VattenBlå-Snäll, rolig... Du är även bra på att rolla! I like you xXHalfbloodPrincessXx-Cool tjej. Det är riktigt kul att duellera mot dig med. Jag tycker att du värkar super trevlig. Cara Riddle-En av dom coolaste rollspelare Luna99-Du är riktigt häftig. Jag blir imponerad på dig Miss Black-En shita snäll tjej Hp Luna-Häftig, snäll OCH ALLA ANDRA SOM GJORT DET ROLIGARE ATT VARA PÅ MUGGLIS ![]()
30 aug, 2012 18:41 |
|
Hp Luna
Elev |
30 aug, 2012 18:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 aug, 2012 18:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-30 kl. 18:42
|
|
Borttagen
|
30 aug, 2012 18:42 |
|
Corriiz
Elev |
30 aug, 2012 18:44 |
|
Måntass
Elev |
30 aug, 2012 18:45 |
|
Miss Black
Elev |
30 aug, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Corriiz
Du kan inte mena det!! omg, jag älskar dig!!♥ Du vet inte hur mycket det betyder för mig att någon säger så till mig. Jag älskar dig. Det fick mig att känna mig varm ända in i själen. Jag kan inte fatta att någon tycker så om mig. De är helt obegripligt. Jag önskar att det fanns sånna som dig i min närhet. Eller att de som är så kommer fram och visar det. Det skulle stärka mångas självkänsla att höra sånt. Det sträkte mig verkligen. Tack ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 30 aug, 2012 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen