GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD
17 feb, 2013 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD 17 feb, 2013 19:47 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD Oki, jag väntar där
17 feb, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Det går inte bra, men jag fortsätter att försöka Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD Oki, jag väntar där 17 feb, 2013 19:53 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Det går inte bra, men jag fortsätter att försöka Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD Oki, jag väntar där Ok, vilken level är du i? Man behöver vara i level 12 eller 13 för att komma till Jasper
17 feb, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: 6 8D eller 5... MEN det förklarar varför jag inte har något minne av det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Det går inte bra, men jag fortsätter att försöka Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD Oki, jag väntar där Ok, vilken level är du i? Man behöver vara i level 12 eller 13 för att komma till Jasper Vi kan mötas någon annanstans haha x3 17 feb, 2013 19:57 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: 6 8D eller 5... MEN det förklarar varför jag inte har något minne av det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Det går inte bra, men jag fortsätter att försöka Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD Oki, jag väntar där Ok, vilken level är du i? Man behöver vara i level 12 eller 13 för att komma till Jasper Vi kan mötas någon annanstans haha x3 Ahaaaa... Ridhuset vid Linn eller?
17 feb, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ponnylover: Okej Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: 6 8D eller 5... MEN det förklarar varför jag inte har något minne av det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Det går inte bra, men jag fortsätter att försöka Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD Oki, jag väntar där Ok, vilken level är du i? Man behöver vara i level 12 eller 13 för att komma till Jasper Vi kan mötas någon annanstans haha x3 Ahaaaa... Ridhuset vid Linn eller? EDIT: Nu är jag där 17 feb, 2013 19:59 |
|
Ponnylover
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: 6 8D eller 5... MEN det förklarar varför jag inte har något minne av det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Det går inte bra, men jag fortsätter att försöka Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Okej, nu ska jag bara hitta dit också 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: VÄNTA vart är det? Ja, jag glömmer ofta saker X) (Eller så har jag inte varit där, vem vet?) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Japp, Teresa Seabridge Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Yeeez Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ponnylover: Jag är Star Rider 8D Jag vill tipsa er alla om ett SUPER bra spel, StarStableOnline heter det! Det är jättekul om man gillar hästar ♥♥♥ Åhh kul! Vad heter du? jag är också star rider! jag heter Nadia Moonnight! ♥ Visst äger Starstable? Jag heter Teresa Seabridge tror jag hah xD Kan kolla! ♥ jag kan logga in så kan vi mötas på Jaspers pumpafarm vid Jasper! Okii :3 Nu ska vi se om Andrea har koll på vart det är... Haha, vi möts där Vid ridhuset, precis innanför grinden, i GÅD Oki, jag väntar där Ok, vilken level är du i? Man behöver vara i level 12 eller 13 för att komma till Jasper Vi kan mötas någon annanstans haha x3 Ahaaaa... Ridhuset vid Linn eller? Vart är du? Ooo lite bilder på mig och min häst: ![]() Dreamjumper ^ Jag ^ ![]() Vi båda!
17 feb, 2013 20:05 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jag var på schack 4:an samtidigt som 4 mugglisar :c Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Varför missar jag alltid alla mugglisar jag är i närheten av? Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Har jag varit på din skola? När då? Jag trodde inte att hallen låg i skolan :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Va? Ofta? :OSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Wait. Hur vet du att vi vann med 4-0. Och vem det var. Och så? Skrivet av Borttagen: Gosh, tittar om mello nu, och vet ni vad jag såg? cx En "skylt" där det stod: "BOSKEN ÄGER UT NLV 5B SÅ DET SÅ!!!" och gissa vad? NLV 5B är min klass Åh. Tror det var Yolanda... Hon suger, alla i er klass är antagligen bättre^^ Om du inte har märkt det så är de dåliga förlorare, 4-0 blir alltså väldigt hemskt cx Usch, jag hatar Yolanda D: Kanske möjligtvis för att jag går på Boskataskolan? Jag tänkte att jag hade missat dig där i hallen, eller något. Tur att du inte var där (eller, tur och tur, men jag vill ju inte missa dig hah) Haha, jag hade inte velat missa dig heller ;D Nog för att jag säkert hade gjort det bara för att jag typ inte har sett så många bilder på dig, men ändå Wait a littlus minnit. Du har varit på min skola!!!! :O Och jag missade dig D: Btw, bara för att jag läste din profil så kom jag på att du måste åka slalom med mig någon gång Det gör den, längst bort i en lång korridor^^ Awesome det skulle vara! Du, jag och Ron potter bara måste det nån gång! Ja Det gör jag med D: Tror jag var på Gröna lund samma dag som finfina Johanna D': Åh, kul D:
17 feb, 2013 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen