Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥ AAW, VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG VET ATT JAG HAR GJORT DIG GLAD! ♥ NÄR DU ÄR GLAD ÄR JAG GLAD ♥ TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA ♥♥ DU ÄR GULDVÄRD ♥ DU ÄR SÅ BRA PÅ ATT BESKRIVA DIG SJÄLV ♥ "DU ÄR GULD VÄRD" ÄR VERKLIGEN DET DU ÄR ♥♥♥ MEN BÖBÖBÖ..! NEE, ASSÅ DU ÄR SÖÖÖT ♥
30 aug, 2012 15:50 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: ÅH ALLTSÅ KARIN! JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR LIKSOM DEN SNÄLLASTE, SÖTASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKAN PO JORDEN OCH JAG TYCKER ATT DU FÖRTJÄNAR EN KOMPLIMANG. OCH JAG VET ATT JAG HAR SAGT DET DÄR TYP 263 GÅNGER INNAN MEN JAG BRYR MIG INTE. MissFniss ♥ TACKTACKTACKTACK SÅ MYYYYCKET! ♥ DU ÄR BÄÄÄST! ♥ (that made my night ♥) DETSAMMA! ♥♥♥ AAW, VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG VET ATT JAG HAR GJORT DIG GLAD! ♥ NÄR DU ÄR GLAD ÄR JAG GLAD ♥ TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA ♥♥ DU ÄR GULDVÄRD ♥ DU ÄR SÅ BRA PÅ ATT BESKRIVA DIG SJÄLV ♥ "DU ÄR GULD VÄRD" ÄR VERKLIGEN DET DU ÄR ♥♥♥ MEN BÖBÖBÖ..! NEE, ASSÅ DU ÄR SÖÖÖT ♥ TACK, MEN DET ÄR INTE SAANT! ♥ MEN DU ÄR SÖÖÖT! ♥
30 aug, 2012 15:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 aug, 2012 15:53 |
|
EMELESEL
Elev |
30 aug, 2012 15:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 aug, 2012 15:59 |
|
EMELESEL
Elev |
30 aug, 2012 16:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 aug, 2012 16:10 |
|
EMELESEL
Elev |
Bacon♥
(Yes I´m really wierd.) I think I´ve said it before, but i love you very much C3 ♥ C3 LunaLovegood1 (My my my...vi spammar inte alls ner den här tråden at all. That´s very unusually too i guess.) 30 aug, 2012 16:15 |
|
lovarto
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: De av er som har räckt mig en hjälpande hand då jag mest sökte den är jag mer än tacksam för och ni finns mig alltid varmt om hjärtat. Att förlora er står jag inte ut med och jag hoppas mig då aldrig behöva det. Jag är ingen enkel människa trotts det förstår ni mig och ni har haft turen att lära er att jag talar ett särskilt språk och det tyder ni bättre än många andra. Ni vet säkert vilka ni är men nu när jag har haft ett helvete har ni hjälpt mig ur det och jag är så tacksam för det ♥ utan er hade jag inte suttit här idag. det var länge sedan jag hade en sån nergång men ni stod ut med mig och tog mig ur den ♥ så drf vill jag tacka: Ni är underbara och jag känner mig hedrad som får vara vän med er detsamma carapara ;* Du är inte jobbig sluta inbilla dig detta! More than anything I'll always help you!
30 aug, 2012 16:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: Du är för underbar Beckapecka Skrivet av Cara Riddle: De av er som har räckt mig en hjälpande hand då jag mest sökte den är jag mer än tacksam för och ni finns mig alltid varmt om hjärtat. Att förlora er står jag inte ut med och jag hoppas mig då aldrig behöva det. Jag är ingen enkel människa trotts det förstår ni mig och ni har haft turen att lära er att jag talar ett särskilt språk och det tyder ni bättre än många andra. Ni vet säkert vilka ni är men nu när jag har haft ett helvete har ni hjälpt mig ur det och jag är så tacksam för det ♥ utan er hade jag inte suttit här idag. det var länge sedan jag hade en sån nergång men ni stod ut med mig och tog mig ur den ♥ så drf vill jag tacka: Ni är underbara och jag känner mig hedrad som får vara vän med er detsamma carapara ;* Du är inte jobbig sluta inbilla dig detta! More than anything I'll always help you! ![]()
30 aug, 2012 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen