Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 11:52 |
|
kinshaw
Elev |
IvveKingh
schysst och kommer ofta med bra inlägg Elley hur söt och go tjej som helst, du var en av de som jag först la märke till när jag blev medlem ^^ therese91 vi har inte direkt snackat men jag tycker du verkar hur trevlig som helst! som sagt så vore det roligt om du kan komma på en framtida mugglisträff i Umeå Fang ser dig ganska mycket, men har inte snackat med dig själv. Du verar vara en snäll bra person Secchan I like youuuu! Du är grym! Skulle vilja träffa dig igen i framtiden ( Fairydust Har inte snackat med dig, men vi har dock duellerat en del! Du verkar vara ruskigt trevlig ^^ Ginnyy kommer alltid med bra och vettiga inlägg Klaus du verkar väldigt snäll, och du gillar tvd precis som jag Caius snäll och trevlig och grym på både att fota och rita! Supersökaren minns att vi snackade lite i början av min mugglisperiod, du är väldigt trevlig Ekkiis ser dig då och då, och du verkar vara en väldigt söt och snäll person ^^ Margaret I like you a lot, och jag dör på ditt utseende! Du är en fantastisk person! Saknar dig och vill verkligen träffa dig igen HarryPotterr du är också från d.n om jag inte minns fel, och du är en av de som jag först la till som vänner här. Du är grym på att sjunga och du kommer ofta med bra inlägg ^^ ![]()
2 jul, 2012 12:10 |
|
Minidjuret
Elev |
HarryPotterr- Ja vi måste verkligen prata, du verkar awesome ^^
Margaret- Tack c: Hehe, det gör inget, vi får helt enkelt skicka ett nytt meddelande ^^ 2 jul, 2012 12:24 |
|
Fang
Elev |
kinshaw: Tack!
2 jul, 2012 12:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Cara Riddle: Du är grym! Och ja, vi skriver tok för lite med varandra men jag gillar dig mycket ändå och hoppas på att tiden och forumstrådarna får oss att skriva mer med/till varandara framöver ^_^
Margaret: Du fina cooling! Tack så otroligt mycket för de värmande orden, det gjorde mig glad! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 jul, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
kinshaw: Tack detsamma!
2 jul, 2012 12:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
2 jul, 2012 13:14 |
|
AlexZz
Elev |
2 jul, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
kinshaw - Tack detsamma!
2 jul, 2012 14:44 |
|
Amandan
Elev |
Ekkiis: Otroliiigt fin tjej med superfint hår!
Knizzlare: Rolig och nice människa, stannar nästan alltid att kolla vad du skrivit när jag ser ditt namn i en tråd! Fang: också en nice människa, som jag tyvärr inte snackat så mkt med. HarryPotterr: Har inte ord, du är så sjukt awesome på alla sätt daarling! Savi: Kan inte sluta beundra dig, du är så himla smart och fin! therese91: Inte pratat mycket med, men du verkar jättesnäll. Grå Damen: HEY BEAUTIFUL! Hermione Granger...: Vet inget om dig, men du har ett väldigt fint namn Amesco: you so smart.. LucyMalfoy : Du är så fruktansvärt mycket bättre än vad du tror, du är stark och fin, kram på dig. ♥ linnvendela: Jag beundrar dig något enormt mycket, du verkar så stark och så enveten. På ett positivt sätt, du står upp för det du tror på! ♥ Keep on doing that giiirl! linnlovegood: sötvarning här vaaa. Min tumblr!
2 jul, 2012 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







: Du är så fruktansvärt mycket bättre än vad du tror, du är stark och fin, kram på dig. ♥ 
Mugglarportalen