@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Jag är skogsmulle och stolt över det. Fast att bo i skogen verkar ju vara något att skämmas över enligt leumas vän, så kanske inte är så omtyckt längre? Jag tycker inte om skogsmullar smutsiga typ, men jag tycker inte om snobbiga storstadsbor heller, för dom är bara så jobbiga. Jag är någonstans emellan dom 2 Och jag bor inte i skogen! Motala har typ 45000 invånare och är inte någon jäkla byhåla! ![]() Med andra ord, i don't give a fuck varifrån personen kommer. Det spelar ingen jävla roll så länge personen är en bra människa, palla bry sig om härstamning liksom. -.-'' 9 okt, 2011 22:07 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Jag är skogsmulle och stolt över det. Fast att bo i skogen verkar ju vara något att skämmas över enligt leumas vän, så kanske inte är så omtyckt längre? Jag tycker inte om skogsmullar smutsiga typ, men jag tycker inte om snobbiga storstadsbor heller, för dom är bara så jobbiga. Jag är någonstans emellan dom 2 Och jag bor inte i skogen! Motala har typ 45000 invånare och är inte någon jäkla byhåla! ![]() Med andra ord, i don't give a fuck varifrån personen kommer. Det spelar ingen jävla roll så länge personen är en bra människa, palla bry sig om härstamning liksom. -.-'' Nej, jag menar bara dom som är snobbiga eller skitiga, sådana är jobbiga. Dessutom så var det Enchanted och avifors som började att tjata om härstamning Inte jag... 9 okt, 2011 22:13
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 22:16
|
|
Borttagen
|
^ Jo fast å andra sidan kan en snobb komma från en byhåla och en "skitig" människa komma från en stor stad, så förstår fortfarande inte hur det där med vart man kommer ifrån spelar någon roll. ^^
9 okt, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Nu har hela huset somnat...
9 okt, 2011 22:16 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Jo fast å andra sidan kan en snobb komma från en byhåla och en "skitig" människa komma från en stor stad, så förstår fortfarande inte hur det där med vart man kommer ifrån spelar någon roll. ^^ Aja, ber om ursäkt om jag upprörtdig eller någon annan, men det är det att jag knappt varit utanför Motala så jag vet inte hur ärlden utanför är. XD 9 okt, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: ^ Jo fast å andra sidan kan en snobb komma från en byhåla och en "skitig" människa komma från en stor stad, så förstår fortfarande inte hur det där med vart man kommer ifrån spelar någon roll. ^^ Aja, ber om ursäkt om jag upprörtdig eller någon annan, men det är det att jag knappt varit utanför Motala så jag vet inte hur ärlden utanför är. XD Actually you did, för när du snackar om "skitiga" människor, så tänker jag på folk som jobbar med saker som gör dem smutsiga, eller på något annat sätt orena. Vilket gör att du tar detta till en väldigt personlig nivå. ^^ Jag kan ha missförstått dock, men ja. 9 okt, 2011 22:22 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: ^ Jo fast å andra sidan kan en snobb komma från en byhåla och en "skitig" människa komma från en stor stad, så förstår fortfarande inte hur det där med vart man kommer ifrån spelar någon roll. ^^ Aja, ber om ursäkt om jag upprörtdig eller någon annan, men det är det att jag knappt varit utanför Motala så jag vet inte hur ärlden utanför är. XD Actually you did, för när du snackar om "skitiga" människor, så tänker jag på folk som jobbar med saker som gör dem smutsiga, eller på något annat sätt orena. Vilket gör att du tar detta till en väldigt personlig nivå. ^^ Jag kan ha missförstått dock, men ja. Ja, du missuppfattade det rejält men jag pallar inte att föklara vad jag menade nu. X) 9 okt, 2011 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: ^ Jo fast å andra sidan kan en snobb komma från en byhåla och en "skitig" människa komma från en stor stad, så förstår fortfarande inte hur det där med vart man kommer ifrån spelar någon roll. ^^ Aja, ber om ursäkt om jag upprörtdig eller någon annan, men det är det att jag knappt varit utanför Motala så jag vet inte hur ärlden utanför är. XD Actually you did, för när du snackar om "skitiga" människor, så tänker jag på folk som jobbar med saker som gör dem smutsiga, eller på något annat sätt orena. Vilket gör att du tar detta till en väldigt personlig nivå. ^^ Jag kan ha missförstått dock, men ja. Ja, du missuppfattade det rejält men jag pallar inte att föklara vad jag menade nu. X) Hopp, fortfarande, var mer tydlig när du säger sådana saker - annars kommer folk tolka begreppet som dem vill och det leder till jobbiga missförstånd. ^^ 9 okt, 2011 22:29 |
|
JoLizz
Elev |
10 okt, 2011 12:12 |
|
superman
Elev |
10 okt, 2011 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen