Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Ohshit. Vi borde ha en egen dokumentär om det. "När nattens mörker kryper fram förändras mugglisarna. De blir dramaqueens som försöker slita strupen av varandra med hjälp av ord." 11 sep, 2011 21:52 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: ^ Ja vadårå? Spelar väll ingen roll vart komplimangerna kommer ifrån och till skillnad från dig får jag ju faktiskt komplimanger. Fuck you! ![]() Liksom jag har delat upp min själv sju gånger och du tror att jag dör av det där. Du är ju verkligen dum. : // Skrivet av Borttagen: Lols. Om man går en stund blir det bråk mellan Voldemort och Graup! TVINGA MIG INTE HÖMTA HAGRID. D: *leka allvarlig* Yeah, drama på mugglis. Spoiler: Tryck här för att visa! 11 sep, 2011 21:53 |
|
Maharajah
Elev |
Godkväll kära mugglarportalen
11 sep, 2011 21:56 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2011 21:56 |
|
Borttagen
|
^
^Godkväll. 11 sep, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
Försöker skriva på min novell men fastnar här hela tiden.. Inte okej alltså..
11 sep, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ ^De senaste tre gångerna jag har varit där har jag somnat medan de har pillat i min mun. Var ganska behagligt att få sig en tupplur mitt på dagen. Det är inget att vara orolig över, var stark. ^^ Thanks, I'll keep that in mind! 11 sep, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Du fixar det, tänk på att det finns mycket värre saker så känns det förhoppningsvis bättre
11 sep, 2011 22:27 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Hahahaha, leumas vän och pandan ni är bara så roliga :'P
"She's buying the stairway to heaven" 11 sep, 2011 22:28 |
|
Enchanted
Elev |
I´m back witches! Wazzup?
11 sep, 2011 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen