Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, det var nog egentligen bäst så som det blev. MEN Freds död kommer jag aldrig att acceptera...♥
31 okt, 2011 08:33 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det var nog egentligen bäst så som det blev. MEN Freds död kommer jag aldrig att acceptera...♥ Inte jag heller ![]()
31 okt, 2011 08:43 |
|
Borttagen
|
Och hon valde Fred för att han är mer "ledaren" av de två, känns som om man vet mer om Fred än om George...♥
31 okt, 2011 08:51 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och hon valde Fred för att han är mer "ledaren" av de två, känns som om man vet mer om Fred än om George...♥ egentligen vet man lika mycket om båda men som du säger så tog ju Fred mer plats än George o.s.v ♥ ![]()
31 okt, 2011 08:52 |
|
Borttagen
|
Finaste tvillingarna...♥
31 okt, 2011 08:57 |
|
si_tonks
Elev |
31 okt, 2011 09:01 |
|
Borttagen
|
Kan titta på filmer på dem på youtube hur länge som helst och läsa citat från dem.. ♥
31 okt, 2011 09:04 |
|
Borttagen
|
JK har ju sagt i en interwju att hon alltid vetat att Fred skulle dö, sen tänkte hon även döda Arthur, men dödade Remus istället så att Teddy skulle ha bättre relation till Harry
31 okt, 2011 11:07 |
|
Borttagen
|
Just det ja..
Har även hört att hon dels har sagt att George aldrig kom över Freds död och att hon grät när hon skrev att han skulle dö...♥ 31 okt, 2011 11:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Just det ja.. Har även hört att hon dels har sagt att George aldrig kom över Freds död och att hon grät när hon skrev att han skulle dö...♥ ja.. men när man måste döda någonting som man skapat och skrivit om i flera år så blir det nog väldigt svårt.. hon berättade att när hon skrev om Sirius död var det samma sak, alltså att hon grät jätte mycket.. fast hon var ju tvungen, boken skulle bli ganska konstig om ingen dog 31 okt, 2011 11:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen