Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
liiiinneaa
Elev |
Skrivet av Elley: Jag vill ha någons famn jag kan krypa in i, någon jag kan krama när allt blir för mycket och någon jag kan dela allt med och känna mig trygg med det ♥ THIS! So mutch this... 20 sep, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Vill kunna slänga mig utför ett närliggande berg och bara ta emot smärtan, men med bonusen att jag kan resa mig och gå upp därifrån efteråt. Bara för att uppleva känslan, inget annat.
Låter helt uppfuckat, men det känns som att den lilla stunden av den känslan, skulle kunna få mig att må bättre, för en kort stund. Då jag hade kunnat frigöra alla känslor i detta hoppet och det skulle vara awesome. xD 20 sep, 2011 19:22 |
|
Enchanted
Elev |
jag vill ha mindre läxor
20 sep, 2011 19:25 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Vill kunna slänga mig utför ett närliggande berg och bara ta emot smärtan, men med bonusen att jag kan resa mig och gå upp därifrån efteråt. Bara för att uppleva känslan, inget annat. Låter helt uppfuckat, men det känns som att den lilla stunden av den känslan, skulle kunna få mig att må bättre, för en kort stund. Då jag hade kunnat frigöra alla känslor i detta hoppet och det skulle vara awesome. xD Huuh, har du läst fanficen "Gravity"? Det är nästan exakt vad Draco Malfoy gör där. Random inpass. x] Fattar vad du menar, dock! "we live together, and harry does all the cooking." 20 sep, 2011 19:28 |
|
Knizzlare
Elev |
Åh, det är SÅ HIMLA gott! Skrivet av Enchanted: jag vill ha mindre läxor ^ this!! Orkar inte med alla läxor D: ![]()
20 sep, 2011 19:28 |
|
kinshaw
Elev |
20 sep, 2011 19:57 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
20 sep, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
vill ha något att vara bra på!
alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden 20 sep, 2011 20:03 |
|
Enchanted
Elev |
Knizzlare Great minds think alike
Dracos Tvillingsyster Mohaha, du har inte sett min tumblr än XD avifors Du är bäst på att vara awesome och det värderar jag jävligt högt! Sen är du rolig och har grym musiksmak 20 sep, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
Enchanted
gud jag blir smickrad :' du är minst lika awesome isåfall! seriöst, hur kan du bli så underbar? :O du gillar ju allt som är bra! tjoohooo! 20 sep, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen