the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac kom tillbaka med en famn full med ved
" här är ved till eld " sa Isac.
22 nov, 2015 11:42
|
|
Borttagen
|
"bra då har vi det mesta som vi behöver...jag önskar nu att vi hade Bucky med oss, skulle bli så mycket lättare att starta en eld" sa Yukiko
22 nov, 2015 13:28
|
|
Borttagen
|
" Men tyvärr har vi han med oss " sa Isac
" Tja vi kan ju försöka göra eld genom två stenar " sa Sai som själv hade fått eldskapar märket under sin tid som scout. Isac såg på Sai
" Stenar hur kan stenar skapa eld? " frågade Isac.
22 nov, 2015 13:31
|
|
Borttagen
|
Yukiko såg upp mot himlen.
"Det är nog bäst så för solen är bakom moln så jag kan inte använda solenergi för att skapa eld" sa Yukiko.
22 nov, 2015 13:32
|
|
Borttagen
|
Sai letade upp två stenar Isac såg fortfarande inte så imponerad ut.
22 nov, 2015 13:34
|
|
Borttagen
|
Rin studerade lite fåglar. Hon lyssnade inte på vad de hade pratat om då hon inte behövde någon brasa.
22 nov, 2015 13:35
|
|
Borttagen
|
Sai jobbade på brasan han fick den tillslut att tändas och såg på Isac
" se stenar kan göra eld " sa Sai
" Jaja " sa Isac som höll sig på avstånd från elden.
22 nov, 2015 13:38
|
|
Borttagen
|
Eb fågel landade på Rin's finger och såg nyfiket på henne. Rin log lite grann mot fågel som inte var rädd förr henne.
22 nov, 2015 13:39
|
|
Borttagen
|
" Nu behöver vi bara mat " sa Sai och log
" Får bli bär och svampar och sånt " sa Elionora och log lite. Hm törs man hoppa över et mål blod eller inte tänkte Isac fundersamt.
22 nov, 2015 13:41
|
|
Borttagen
|
"men vi måste vara säkra när vi plockar svampar för även vi kan dö om vi äter fel" sa Yukiko.
22 nov, 2015 13:43
|
Du får inte svara på den här tråden.