Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
Carmen låste in Kyle igen.
understiden hos Morgana.
Nathalie gick till Morgana's rum & knackade på dörren.
6 maj, 2015 12:42
|
|
Borttagen
|
" kom in " sa Morgana hon höll som bäst på att städa i rummet.
6 maj, 2015 13:33
|
|
Borttagen
|
Nathalie gick in i Morgana's rum.
"mästare jag har letat efter Kyle & Terry. deras spår leder till go Tower" sa Nathalie.
6 maj, 2015 13:48
|
|
Borttagen
|
" så de har dom två " sa Morgana hon ville ha hela sin grupp hos sig. Hon kände att Team go skulle slå till not henne närsom.
6 maj, 2015 13:50
|
|
Borttagen
|
"ja mästare och om vi inte gör något snart kanske de attackerar oss" sa Nathalie
6 maj, 2015 13:53
|
|
Borttagen
|
" ja men frågan är vad vi kan göra " sa Morgana och såg på Natalie. Även om team go besegrar mig och befriar sina kusiner så kommer hon kunna ta kontroll över Terry ibland.
6 maj, 2015 13:55
|
|
Borttagen
|
"vi skulle kunna gå till attack mot dem nu...de kommer inte förvänta sig det & då kanske vi har en chans att fånga dem allihopa" sa Nathalie.
6 maj, 2015 13:56
|
|
Borttagen
|
" det kan vara en plan som kan lyckas dåså då går vi till stack " sa Morgana.
6 maj, 2015 14:25
|
|
Borttagen
|
"jag samlar de andra mästare" sa Nathalie & gick iväg för att hämta de andra.
6 maj, 2015 14:26
|
|
Borttagen
|
Morgana log hon tog sin väska i den fanns hennes ritblock. Hon hånlog hon kunde ju försöka rita av dom en efter en.
6 maj, 2015 14:29
|
Du får inte svara på den här tråden.