Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
1233679
Elev |
4 aug, 2015 22:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JossiMarauder: inte så länge. En kort stund... Typ Jag vågar! Hur länge ska den sitta där? 4 aug, 2015 22:36 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JossiMarauder: inte så länge. En kort stund... Typ Jag vågar! Hur länge ska den sitta där? Okej! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 22:38 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: I don't know Haha trodde först du menade att du inte heller visste vad det betydde, så jag bara: då kanske du inte behöver skriva XD Har skrivit nu!
4 aug, 2015 22:38 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: I don't know Haha trodde först du menade att du inte heller visste vad det betydde, så jag bara: då kanske du inte behöver skriva XD Har skrivit nu! Har pckså skrovit! Jag ör i mitten! XD So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
Jag har hittat båda.
4 aug, 2015 22:41
Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 4 kl. 22:41
|
|
1233679
Elev |
Nej vad sorgligt det skulle vara att radera sin användare....
DET FÅR INTE VARA EN KONSEKVENS ATT RADERA SIN ANVÄNDARE XD
4 aug, 2015 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: NEJ!Nej vad sorgligt det skulle vara att radera sin användare.... DET FÅR INTE VARA EN KONSEKVENS ATT RADERA SIN ANVÄNDARE XD 4 aug, 2015 22:42 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: NEJ! Nej vad sorgligt det skulle vara att radera sin användare.... DET FÅR INTE VARA EN KONSEKVENS ATT RADERA SIN ANVÄNDARE XD Nej fett taskigt! :o aedit: Har tagit bort min lapp nu! Vem är nästa?? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 22:43 |
|
1233679
Elev |
4 aug, 2015 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen